Lectură de 4 minute

23 Sep 2021 - Știri și Noutăți

Brico Dépôt a înregistrat vânzări în creștere cu 19% și își extinde portofoliul cu 6.000 de articole noi

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

În România, vânzările Brico Dépôt au crescut cu 19,2%, reflectând o cerere ridicată din partea consumatorilor pentru produsele de bricolaj. Retailerul a adăugat în portofoliu peste 6.000 de articole noi, atât marcă proprie Brico Dépôt, cât și brand-uri cunoscute, multe dintre acestea în categoriile pentru grădină sau baie.

Compania a lansat și o nouă gamă de bucătării modulare, peste 1.000 de configurații posibile fiind disponibile, și au dezvoltat serviciul Click & Collect, crescând astfel numărul de puncte special amenajate în magazine pentru ridicarea produselor comandate online de clienți.

,,Creșterea și diversificarea serviciilor au continuat simultan cu dezvoltarea portofoliului de produse și au fost însoțite de evaluări constante pe criterii multiple, pentru că înțelegem că modul în care răspundem nevoilor clienților și modul în care construim experiența în legătură cu brand-ul nostru sunt elementele cu adevărat diferențiatoare în această piață. Iar rezultatele nu au întârziat să apară, clienții au observat eforturile noastre și le apreciează”, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.

Brico Depôt România, parte din grupul Kingfisher, a intrat pe piața din România în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În urma achiziției Praktiker din 2017, Brico Depôt devine al doilea jucător de pe piața DIY din România, cu 35 de magazine și peste 2600 de angajați.

Kingfisher, vânzări majorate cu 22,2%

Vânzările Kingfisher s-au majorat cu 22,2%, ca urmare a creșterii cererii pentru produsele de îmbunătățire a locuinței pe toate canalele de vânzări.

Vânzările în termeni comparabili (Like-for-Like) au crescut cu 22.8%, valoare înregistrată în Marea Britanie și Irlanda, Franța, Polonia, România și Portugalia. Piața din Polonia a fost impactată de închiderile temporare ale magazinelor în contextul pandemiei de COVID-19, din primul trimestru. De asemenea, a crescut volumul cumpărăturilor și valoarea medie a coșului, comparativ cu anul trecut și acum doi ani.

Și vânzările online ale retailerului au crescut cu 21%, în doi ani creșterea a fost de 216%, determinată de cererea puternică susținută. În acest moment, vânzările online reprezintă 19% din vânzările totale ale Grupului. Profitul s-a majorat cu 45,1% datorită creșterii semnificative pe piețele din Marea Britanie și Irlanda și Franța, de peste 100%.

„În prima jumătate a anului am avut rezultate foarte solide, cu creșteri pe toate categoriile și canalele noastre, în special pe segmentul de e-commerce. Aceasta este o dovadă a progresului rapid înregistrat raportat la prioritățile noastre strategice, care continuă să genereze un nivel ridicat de satisfacție în rândul clienților și o poziție competitivă îmbunătățită pe piețele noastre cheie.

Citeste si:
5 to go pregătește lansarea mai multor produse de snacking în retail
5 to go pregătește lansarea mai multor produse de snacking în retail

În această perioadă, am anunțat obiective ambițioase de reducere a emisiilor de carbon, am continuat să susținem bunăstarea și dezvoltarea colegilor noștri și am creat peste 5.300 de noi locuri de muncă în cadrul Grupului'', spune Thierry Garnier, Chief Executive Officer în cadrul Kingfisher.

Kingfisher deschide primele magazine Screwfix în 2022

Compania continuă și strategia “Powered by Kingfisher”, iar principalele reușite au vizat: o nouă opțiune de livrare în decurs de o oră pentru Screwfix; lansarea noilor game de bucătării modulare și o aplicație Screwfix nouă și îmbunătățită, lansarea în curs de desfășurare a marketplace-ului NeedHelp și o nouă ofertă de instalare pentru B&Q.

,,În acest moment, business-ul nostru se află într-o poziție puternică și suntem pregătiți să accelerăm investițiile pentru a valorifica oportunitățile curente de creștere. Accelerăm extinderea Screwfix în Marea Britanie și Irlanda și vom deschide primele magazine Screwfix în Franța în 2022.

Accelerăm, de asemenea, investițiile în digital cu noi inițiative menite să ofere clienților mai multe opțiuni. În același timp, avansăm cu planurile noastre de extindere pentru Castorama în Polonia. Acordăm prioritate creșterii capitalului alocat, dar oferim și randamente atractive acționarilor. Pe lângă valoarea mai ridicată a dividendelor intermediare, am anunțat astăzi și un program pentru achiziția de acțiuni în valoare de 300 de milioane de lire'', declară Thierry Garnier.

Kingfisher este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține aproximativ 1.350 de magazine în opt țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş, susținute de o echipă de 74.000 de angajați. Compania oferă produse și servicii pentru locuință în magazinele fizice și prin canalele de vânzare online.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brico Dépôt a înregistrat vânzări în creștere cu 19% și își extinde portofoliul cu 6.000 de articole noi