Lectură de 3 minute

03 Sep 2020 - Știri și Noutăți

Brandul Verdino, alternativa vegetală la produse cu carne, intră în noi categorii și crește numărul alimentelor la raft

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Brandul Verdino, ce oferă o alternativă vegetală la produse din carne, își extinde gama intrând în noi categorii și crește numărul de produse disponibile la raft. Verdino, pariul de 3 milioane de euro al Salconserv Food, intră cu toată gama de produse ulta-fresh în lanțurile de retail Cora și Carrefour și lansează micii picanți.

Gama ultra-fresh Verdino oferă o alternativă din proteină de mazăre la burgeri, mici, mici picanți şi carne tocată. Cel mai nou produs lansat ce a ajuns la raftul retailerilor sunt micii picanți.

De asemenea, brandul intră cu toată această gama ultra fresh în rețelele de retail Carrefour și Cora. Anterior, doar anumite produse din gamă se regăseau în magazine sau altele, precum tocata din plante Verdino, puteau fi achiziționate doar pe site-ul producătorului.

Salconserv Food este primul și singurul producător român care oferă o alternativă sustenabilă, pe bază de proteine de mazăre, la produsele din carne, iar expansiunea companiei continuă.

“Suntem onoraţi că partenerii noştri au încredere în demersurile inovatoare ale Salconserv Food, în modelul de business şi în capacitatea noastră de a oferi produse gustoase, sănătoase și sustenabile unui număr din ce în ce mai mare de clienţi. Produsele VERDINO se adresează tuturor consumatorilor: flexitarieni, vegani ori vegetarieni care doresc să-și obțină proteinele din plante, din motive de sănătate, etice sau de sustenabilitate. Pentru că inclusiv ce punem în farfurie poate contribui la sănătatea planetei. Sunt ferm convins că într-un viitor deloc îndepărtat vom găsi și în magazinele din România rafturi special amenajate, dedicate produselor plant-based, în așa fel încât consumatorului să-i fie foarte ușor să le găsească, dar și să treacă mai ușor la o dietă pe care și-o dorește”, a declarat Eberhart Răducanu, CEO Salconserv Food.

Produsele Verdino se găsesc în marile rețele comerciale - Cora, Auchan, Carrefour, Kaufland şi Rewe -, dar compania livrează şi prin propria platforma online.

Conform Asociației Vegetarienilor din România, 3% din români nu mai consumă carne, iar numărul lor e în creştere. Mai mult, potrivit ultimului raport ONU, în 2020 s-a constatat cel mai mare declin al consumului de carne înregistrat în ultimele două decenii la nivel mondial.

Compania Salconserv Food a început producția la sfârșitul anului 2018, încheind 2019 cu o cifră de afaceri de 8,3 milioane de lei și 80 de angajați și estimează o creștere de până la 12,2 milioane de lei în 2020. Verdino este brand românesc, produs la Mediaș de compania Salconserv Food și reprezintă viitorul, fiind o mâncare cu impact zero asupra planetei. Verdino vine ca alternativă vegetală la produsele cu carne folosind proteina de mazăre. Gama de produse Verdino include burgeri, mici, carne tocată, parizer, cârnăciori, salam, crenvurști, brânzeturi din ulei de cocos și specialități precum Mortadella cu fistic ori Bacon.

Citeste si:
Nutrivita investește 3 milioane euro în noul sediu din Ștefăneștii de Jos și pregătește lansări de produse noi
Nutrivita investește 3 milioane euro în noul sediu din Ștefăneștii de Jos și pregătește lansări de produse noi

În spatele brandului Verdino se află Raul Ciurtin, fondatorul producătorului de lactate Albalact, care a fost vândută grupului francez Lactalis în 2016. Ciurtin deține în prezent și compania Prefera Foods, ce deține o fabrică în județul Alba unde produce conserve, mâncare conservată și produse fresh sub brandurile Capricii și Delicii, Azi sau Atelier Mediaș. În perioada martie-aprilie, vânzările Prefera Foods s-au dublat.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brandul Verdino, alternativa vegetală la produse cu carne, intră în noi categorii și crește numărul alimentelor la raft