Lectură de 2 minute

26 Mai 2024 - Știri și Noutăți

Brandul românesc Sophia, care produce perdele și draperii, a lansat conceptul de micro-franciză. Care este taxa de intrare în business

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Brandul românesc Sophia, specializat în perdele și draperii pe comandă de mai bine de 20 de ani, a captivat vizitatorii la International Contemporary Furniture Fair (ICFF) desfășurat la Javits Center în New York, în perioada 19-21 mai.  

Sursa foto: Sophia

A devenit o tradiție să fim prezenți la târguri și să ne aliniem standardelor internaționale. Prin segmentul B2C, vizăm extinderea portofoliului de Hotel Projects, oferind soluții personalizate de decorare cu perdele și draperii de lux, realizate pe comandă în atelierele noastre de creație din București și Iași. Simultan, pe linia B2B, Sophia a promovat noul concept de micro-franciză, o premieră destinată să faciliteze accesul antreprenorilor la modelul nostru de afaceri cu o investiție inițială redusă, fără necesitatea unui spațiu comercial și angajați.

Anamaria Ștefan Georgescu, fondator și manager general al Sophia

Participarea brandului românesc Sophia la târgurile internaționale a fost și un prilej pentru lansarea conceptului de micro-franciză Sophia, destinat nu doar românilor din diaspora, dar și antreprenorilor străini. Acest concept inovator oferă posibilitatea de a gestiona un business cu o investiție inițială de doar 5000 euro, aspect care a stârnit interes considerabil în rândul vizitatorilor târgului.

Pentru lansarea businessului ai nevoie doar de o cu valiză echipată cu mostrare de țesături și o mașină personalizată cu brandingul Sophia, fiind o oportunitate extraordinară pentru cei care doresc să își lanseze propria afacere, beneficiind de suportul și expertiza Sophia. Noul concept de business se adresează în special românilor din diaspora – designeri, arhitecți sau pur și simplu celor pasionați de designul de interior.

Fondat în Iași în anul 2004 de către Anamaria Ștefan Georgescu, brandul Sophia a crescut din dorința de a decora ferestre din întreaga lume cu perdele și draperii custom-made și de a oferi consiliere specializată la domiciliu. De-a lungul a două decenii, Sophia a dezvoltat o rețea de 30 de magazine în franciză în România și unul în Miami, Statele Unite ale Americii, finalizând peste 400 de proiecte HoReCa, 40 de instituții culturale și 20.000 de locuințe private. Prezența continuă la târgurile internaționale și adaptarea conceptului de franciză subliniază angajamentul Sophia pentru excelență și inovație în designul de interior.

Citeste si:
ANALIZĂ XTB: Sucul de portocale, încă un produs ce poate deveni aproape un lux din cauza scumpirilor în lanț
ANALIZĂ XTB: Sucul de portocale, încă un produs ce poate deveni aproape un lux din cauza scumpirilor în lanț
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brandul românesc Sophia, care produce perdele și draperii, a lansat conceptul de micro-franciză. Care este taxa de intrare în business