Lectură de 3 minute

20 Oct 2022 - Știri și Noutăți

Brandul românesc de pijamale Sofiaman a ajuns la o rețea de 19 magazine la nivel național

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Sofiaman, brand românesc care produce și comercializează haine de casă și somn, aniversează 25 de ani de activitate pe piața locală de retail. Cu o rețea de 19 magazine la nivel național, Sofiaman își propune să consolideze afacerea și să continue planul de dezvoltare, care are ca obiective de business deschiderea de noi magazine, investiții în tehnologii și produse noi, precum și extinderea pe piețele internaționale.

Sursa foto: Sofiaman

Sofiaman este o afacere de familie începută de Teodora și Mihai Mihailiasa și dezvoltată ulterior de către Mihaela și Florin Cucu. Povestea primului brand de pijamale din România a început să prindă contur în anul 1996, în satul Șoimănești din județul Neamț, unde a fost deschis primul atelier de croitorie.

Afacerea începută cu 6 persoane, 4 mașini de cusut și o Dacia 1300 a ajuns astăzi la o cifra de afaceri de aproape 5 milioane de euro, 186 de angajați și 19 magazine proprii în 11 orașe din țară.

Prin anii 90, oferta de pijamale în magazinele din România era foarte restransă, deși industria textilă funcționa și se bucura de forță calificată de muncă. Analizând această oportunitate și având șansa de a cumpăra și materia primă necesară, am început să ne dezvoltăm pe această nișă și să răspundem cererii din piață. Pe măsură ce compania a crescut, am încercat să schimbăm conceptul de pijama ca produs doar pentru dormit și să dezvoltăm brandul cu articole ce pot fi purtate în casă, în orice moment al zilei. Mai exact, am făcut primul pas către redefinirea conceptului de pijamale în haine de somn și mai apoi, în realizarea hainelor de casă, prin crearea unor produse adecvate tuturor momentelor petrecute acasă.

Florin Cucu, CEO Sofiaman

Produsele Sofiaman sunt fabricate din materiale cu fibre din surse naturale, precum bumbac, bambus, eucalipt și modal (fag) și sunt special create cu scopul de a crește confortul și calitatea somnului.

În prezent, sunt create 8 milioane de produse cu semnătura brandului Sofiaman, comercializate prin intermediul magazinelor fizice și online, iar compania intenționează să dezvolte și game de produse cu noi categorii, precum lenjerii, textile de baie și accesorii.

Anul acesta, Sofiaman a deschis două magazine noi, în Timișoara și Piatra Neamț, iar ca perspectivă de dezvoltare a rețelei, se dorește deschiderea a cel puțin un magazin în fiecare reședință de județ, următorul oraș vizat fiind Constanța.

Citeste si:
Ghidul e-Transport: ce trebuie să știe companiile care realizează transporturi naționale cu risc fiscal ridicat și transporturi internaționale 
Ghidul e-Transport: ce trebuie să știe companiile care realizează transporturi naționale cu risc fiscal ridicat și transporturi internaționale 

Orașele în care brandul este prezent sunt București, Cluj, Bacău, Baia Mare, Brașov, Iași, Piatra Neamț, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Târgu Neamț și Timișoara.

În capitală, Sofiaman deține 5 magazine, în Mega Mall, Park Lake, Sun Plaza, Fashion House Militari și Fashion House Pallady.

Povestea Sofiaman a început cu o pijama simplă, din bumbac, produsă cu peste 25 de ani în urmă, într-un atelier de croitorie din satul Șoimănești, judetul Neamț. În prezent, Sofiaman este cel mai mare producător de haine de casă și de somn din România. Cu 19 magazine în toată ţara, peste 300 de distribuitori naţionali și o unitate proprie de producție, Sofiaman creează și comercializează produse pentru toata familia.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brandul românesc de pijamale Sofiaman a ajuns la o rețea de 19 magazine la nivel național