„Ne bucurăm să observăm o creștere accelerată a vânzărilor pe segmentului de mobilier, între categoriile oferite de Bonami clienților săi. Este dovada că strategia adoptată de noi, de a crea o ofertă mai largă și de a avea mai multe produse pe stoc, a funcționat. Pe piața românească, această categorie a crescut cu 20% față de 2021, un aport esențial avându-l mobilierul de șezut, ce a înregistrat o creștere de 45%", a menționat, CEO-ul Bonami, Pavel Vopařil.
Pentru sezonul Sărbătorilor, Bonami are pregătite în stoc 25.000 de produse unice (SKU) și așteaptă vânzări de 30 milioane de euro, din care patru realizate pe piața din România.
Anul acesta campania de Crăciun Bonami va fi prezentă atât online, cât și prin spoturi TV. Ideea creativă se bazează pe conceput de eroi nevăzuți ai Crăciunului. În ceea ce privește îmbunătățirea experienței navigării, Pavel Vopařil a subliniat: „83% dintre vizitele de pe bonami.ro sunt efectuate folosind telefonul mobil. De aceea am decis să punem accentul pe varianta mobilă a e-shopului și să o optimizăm.’’
Bonami desfășoară, în prezent, campania Cashback de Crăciun. Orice sumă cheltuită în perioada 1.10-20.12.2021, va fi returnată în contul Bonami sub formă de credite ce pot fi folosite ca până la 20% reducere din valoarea totală a comenzilor plasate, între 24.12-31.12. Mai mult, orice produse comandate în perioada 1.10.2021-24.12.2021 pot fi returnate gratuit până pe 15.01.2022.