Lectură de 3 minute

02 Dec 2021 - Știri și Noutăți

Bonami a înregistrat vânzări de aproximativ 13 milioane de euro de Black Friday. Mobilierul, textilele și oglinzile, printre cele mai căutate categorii de produse

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Magazinul online cu mobilier și decorațiuni Bonami.ro a avut vânzări peste așteptări în campania de Black Friday de anul acesta. Retailerul a înregistrat vânzări de 12,5 milioane de euro, 10% fiind realizate pe piața din România. Compania a optat pentru reduceri speciale la gamele sale de produse pe tot parcursul lunii noiembrie, adăugând reduceri suplimentare în weekend-urile Black Friday, atât pentru cel românesc cât și pentru cel internațional.

„Am previzionat inițial vânzări în valoare de 10 milioane de euro, însă rezultatul final a fost mai bun, atingâng 12,5 milioane de euro, din care 10% realizate pe piața din România” , a comentat Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Weekendul 25-29 noiembrie a fost cel mai performant, vânzările ajungând la patru milioane de euro, din care 400.000 pe piața românească. Momentul de vârf al cumpărăturilor a fost atins, tradițional, duminică seara, când traficul pe site a crescut cu 150% față de o zi normală.

,,Anul acesta comanda locală cea mai mare a avut o valoare de 3500 de euro. Având în vedere prelungirea incertitudinii generate de Covid, este normal ca oamenii să fie mai prudenți în achiziții. Pe de altă parte, cifrele totale ne arată o creștere față de anul trecut în aceeași perioadă, ceea ce înseamnă că avem comenzi mai mici, dar mai mulți clienti, un lucru deosebit de important în aceasta perioadă”, a comentat Vopařil.

Retail jobs

În ceea ce privește modul în care au fost plasate comenzile, anul acesta cele mai numeroase au venit de pe telefonul mobil, pe toate piețele unde magazinul online este prezent. Aceasta este o schimbare față de anul trecut, când, majoritatea fuseseră realizate de pe desktop. O noutate pentru piața românească este modul de plată al comenzilor. Dacă anul trecut prevalau comenzile cu plata cash la livrare, anul acesta aproape 50% au fost achitate prin card.

Mobilierul, categoria cu cele mai multe vânzări

Categoria cu cele mai bune rezultate a fost mobilierul, în special cel de șezut. Alte categorii cu vânzări foarte bune pe piața românească au fost textilele, dar și oglinzile, un articol intrat recent în rândul preferințelor clienților români.

„ Am reușit să vindem un total de 900 de canapele, din care 65 în România. Este o cifră excelentă ce dovedește că suntem recunoscuți și apreciați pentru expertiza noastră pe acest segment”, a subliniat Vopařil.

În total, în perioada promoțională, s-au vândut 330.000 de produse, 39.000 pe piața din România, din care 100.000, respectiv 12.000, doar în weekend-ul Black Friday.

Citeste si:
SomProduct, cifră de afaceri de 17 milioane de lei pentru primul trimestru al anului
SomProduct, cifră de afaceri de 17 milioane de lei pentru primul trimestru al anului

Bonami desfășoară, în prezent, campania Cashback de Crăciun. Orice sumă cheltuită în perioada 1.10-20.12.2021, va fi returnată în contul Bonami sub formă de credite ce pot fi folosite ca până la 20% reducere din valoarea totală a comenzilor plasate, între 24.12-31.12. Ca noutate, orice produse comandate în perioada 1.10.2021-24.12.2021 pot fi returnate gratuit până pe 15.01.2022.

Compania Bonami a fost înființată în 2013. Prima piață după Republica Cehă a fost Polonia (2014), urmată de Slovacia (2015), România (2016) și cel mai recent de Ungaria (2018). Anul acesta, s-au alăturat Slovenia, Croația, Lituania și Letonia.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Bonami a înregistrat vânzări de aproximativ 13 milioane de euro de Black Friday. Mobilierul, textilele și oglinzile, printre cele mai căutate categorii de produse