Lectură de 2 minute

07 Jun 2022 - Știri și Noutăți

BaseLinker începe un parteneriat cu SmartBill pentru procesul de facturare al magazinelor online

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Platforma de centralizare și automatizare e-commerce BaseLinker anunță parteneriatul cu SmartBill, un program de facturare și gestiune a stocurilor magazinelor online. Această colaborare facilitează procesul de facturare al magazinelor online pe toate canalele de vânzare din platforma BaseLinker.

Integrarea SmartBill în BaseLinker reduce timpul de procesare a comenzilor factura fiind gata cu doar câteva click-uri și trimisă către client. Aplicația SmartBill, disponibilă în panoul de control al platformei BaseLinker, oferă posibilitatea de a conecta magazinul online la sistemul de facturare și gestiune a stocurilor SmartBill.

Astfel, clienții vor putea să generezi, să ștergi și să trimiți facturile create direct din dashboard-ul BaseLinker, pentru toate canalale de vânzare unde îți afișezi produsele, fără a mai fi necesar să transferi manual datele din comenzi. De asemenea, poți actualiza în mod automat stocurile din magazin datorită sincronizării cu platforma SmartBill.

BaseLinker funcționează ca un centru de comandă pentru un business din e-commerce, astfel încât sellerii să își poată gestiona întreaga operațiune de procesare a comenzilor dintr-un singur loc. Platforma conectează magazine online sau marketplace-uri cu programe de gestiune și contabilitate ERP, CRM-uri, companii de curierat, astfel încât să poți gestiona totul dintr-un singur loc.

Retail jobs

Clienții SmartBill înscriși în platforma BaseLinker vor beneficia de un discount de 50% la serviciile platformei de automatizare în primele 12 luni de folosire a acesteia. De asemenea, beneficiile se vor extinde și către utilizatorii BaseLinker, aceștia beneficiind de același tip de discount pentru folosirea platformei de facturare SmartBill.

Integrarea BaseLinker cu SmartBill te ajută să setezi acțiunea dorită, facturile și chitanțele generându-se ulterior automat. Așadar, cu ajutorul acestei tehnologii, din gestionarea unui magazin online va fi eliminată munca manuală, costisitoare și ineficientă.

Integrarea BaseLinker cu platforma SmartBill este posibilă fără a fi nevoie de instalarea unui software dedicat. În plus, dacă un magazin online vinde și pe marketplace-uri străine, BaseLinker facilitează emiterea facturilor în diferite limbi, cu serii de numere și cote de TVA diferite.

SmartBill este unul dintre cele mai folosite programe de facturare și gestiune, cu peste 60.000 de clienți.

Citeste si:
2Performant raportează o creștere cu 61% a numărului de utilizatori și cu 50% a vânzărilor generate în al doilea trimestru din 2022
2Performant raportează o creștere cu 61% a numărului de utilizatori și cu 50% a vânzărilor generate în al doilea trimestru din 2022

BaseLinker este o companie poloneză de centralizare și automatizare a proceselor e-commerce, s-a lansat pe piața din România pe 6 decembrie 2021. BaseLinker simplifică procesarea și livrarea comenzilor și fluidizarea operațiunilor e-commerce prin funcții de automatizare, pentru companiile care își doresc creșterea performanțelor în vânzări.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  BaseLinker începe un parteneriat cu SmartBill pentru procesul de facturare al magazinelor online