Lectură de 3 minute

26 Jul 2023 - Știri și Noutăți

Apemin Tușnad are în plan investiții de peste 46 milioane lei, în următorii trei ani

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Apemin Tușnad, una dintre cele mai importante companii din categoria apelor minerale naturale, care îmbuteliază brandurile Tușnad, Artesia și Izvorul Ascuns, estimează că cifra de afaceri va depăși 85,7 milioane lei în 2023, cu 7% peste valoarea înregistrată în 2022. Creșterea e susținută de investițiile realizate în ultimii trei ani, în valoare de aproape 35 de milioane de lei, din care circa 75% s-au direcționat spre creșterea performanței echipamentelor tehnologice. În prima jumătate a acestui an, vânzările au înregistrat un volum cu 10,6% mai mare decât anul trecut.
 

Sursa foto: Apemin Tușnad

Prioritizăm optimizarea proceselor de îmbuteliere existente și investim într-o linie nouă, cu tehnologie de înaltă performanță. De altfel, investițiile constante în digitalizare și în eficientizarea proceselor operaționale ale companiei contribuie semnificativ la posibilitatea de a oferi în continuare consumatorilor apă minerală naturală de cea mai înaltă calitate.

Gyarfas Kurko, Președintele Consiliului de Administrație Apemin Tușnad

Apemin Tușnad are în derulare anul acesta proiecte de investiții în valoare de șase milioane lei în echipamente tehnice, infrastructura de acces și sisteme IT. Pentru următorii doi ani, compania pregătește o strategie complexă de investiții în cadrul căreia a bugetat circa 40 de milioane de lei pentru extinderea depozitului de produse finite și o linie de îmbuteliere nouă, de ultimă generație.

“Anul viitor, vom avea la Tușnad o suprafață de depozitare de aproximativ 8000 mp, de aproape patru ori mai mare decât în urmă cu cinci ani, cu capacitate de 8000 de paleți pentru produs finit și estimăm că vom continua extinderea. Din 2018, producția a crescut cu 30%, datorită intensificării cererii pentru produsele noastre și a complexității portofoliului companiei. Factorul-cheie e tehnologia avansată de îmbuteliere, care ne permite să păstrăm calitatea apei, din momentul captării până pe rafturile magazinelor, în ciuda provocărilor privind lanțul logistic și a creșterii costurilor operaționale din industrie” completează Magyari Ors, Director General Apemin Tușnad.

Unitatea de producție din Tușnad are, în acest moment, două linii de îmbuteliere pentru PET, cu o capacitate totală de 30.000 de butelii pe oră și spațiu de depozitare de peste 5000 mp. Până la finalul anului 2023, și-a propus să îmbutelieze 114.000.000 litri de apă, asigurând 5% din necesitatea de consum la nivel național.

Conform studiului de preferințe ale consumatorilor în ceea ce privește apa îmbuteliată, comandat de companie și realizat de agenția de cercetare strategică MKOR, apa minerală naturală Tușnad are cel mai mare scor de recomandare din partea consumatorilor, fiind apreciată atât pentru gust, cât și pentru cantitatea ridicată de minerale conținute (1390 mg/l reziduu sec la 180 grade Celsius), care asigură hidratarea corectă a organismului și contribuie la menținerea sănătății și a stării de bine, mai ales în condiții de efort.

Potrivit oficialilor companiei, cele mai mari provocări ale business-ului rămân accesul la resursă umană calificată și educaţia in formare a consumatorului în privința alegerii apei potrivite pentru diversele ocazii de consum.

Citeste si:
IT-ul și retailul, domeniile care își răsplătesc angajații cu experiențe de la Complice.ro. Care sunt cele mai căutate pachete
IT-ul și retailul, domeniile care își răsplătesc angajații cu experiențe de la Complice.ro. Care sunt cele mai căutate pachete

Apemin Tuşnad este una dintre cele mai mari companii din piaţa apelor minerale din România. Are în portofoliu brand-urile Tușnad, Artesia și Izvorul Ascuns. Fabrica de îmbuteliere a apei minerale naturale Tușnad a fost construită în anul 1973, în localitatea Tușnadu Nou, iar activitatea unității de producție a început un an mai târziu.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Apemin Tușnad are în plan investiții de peste 46 milioane lei, în următorii trei ani