Lectură de un minut

16 Mai 2017 - Știri și Noutăți

Aoro.ro a inceput un proces de rebranding - retailerul va deveni NOTINO

Abonează-te pe  

Unul dintre cei mai importanti retaileri specializati in comercializarea de produse de ingrijire si infrumusetare, Aoro, intra intr-un proces de relansare. Acesta va incepe rebranding-ul si isi schimba denumirea - astfel, Aoro a devenit Aoro by Notino urmand ca in cateva luni sa devina NOTINO.

Wall-street.ro anunta ca aceasta schimbare are scop principal informarea cumparatorii in ceea ce priveste apartenenta Aoro la grupul NOTINO. Acesta este unul dintre cei mai mari retaileri europeni pe zona de beauty, cu filiale in 16 tari.

Prezent in tara inca de la lansarea din 2009 s-a impus cu peste jumatate de milion de clienti multumiti; compania este intr-o continua crestere, raportat la profiturile acesteia.

NOTINO este fondat in 2004 si are origini cehe. Michal Zámec este CEO-ul din spatele afacerii, grupul activand cu mai multe denumiri in diverse tari. La finalul anului 2016 conducerea a decis ca fiecare dintre sucursalele deschise sub aceasta umbrela (aoro.ro, parfums.cz) sa se uneasca sub un singur nume - NOTINO. Integrarea a debutat si in Cehia, Austria si Germania.

Schimbarile planificate in Romania vor fi coordonate de Gabriela Lungu, aflata de la 1 martie 2017 pe functia de Global Chief Marketing Officer. Aceasta a declarat:„Sunt mandra sa fiu in Romania intre conationalii mei pentru inceperea procesului de rebranding al Aoro in NOTINO; este doar un prim pas, avem mult mai multi de facut in perioada care vine."

Sursa foto: facebook Aoro.

aoro.ro

Citeste si:
Brandul italienesc de cosmetice KIKO a deschis primul magazin din România
Brandul italienesc de cosmetice KIKO a deschis primul magazin din România
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Aoro.ro a inceput un proces de rebranding - retailerul va deveni NOTINO