Până la finalul acestui an, consumatorii pot aduce ambalaje ale produselor care conțin marca TetraPak, în cadrul punctelor de colectare special amenajate la intrarea în magazinele Penny participante. Campania are și un mecanism promoțional, astfel că, pentru fiecare trei ambalaje returnate, clienții vor primi un voucher în baza căruia vor beneficia de un produs Activia de băut natur 320g, la cumpărături în magazinele Penny.
Datorită materialelor din care sunt realizate, ambalajele marca TetraPak pot fi reciclate, în urma acestui proces fiind recuperate fibrele materiilor prime din care ambalajul este realizat, care apoi se reintroduc în circuitul economic, în vederea fabricării de noi produse. Ambalajele produselor returnate de clienți trebuie golite de conținut, clătite și presate, în prealabil, urmând a fi preluate din magazinele Penny de către societatea Vrancart, pentru reciclare.
Danone România este lider de piaţă pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din Bucureşti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din Bucureşti a produs local primele iaurturi în 1999.
Danone România face parte din compania Danone, activă în domeniile: produse lactate proaspete, produse pe bază de plante, ape minerale îmbuteliate și nutriție specializată.
Penny este conceptul grupului german REWE, primul magazin fiind deschis pe piața locală în 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 288 de magazine la nivel național și o echipă formată din 5.300 de angajați.