Lectură de 3 minute

23 Sep 2020 - Știri și Noutăți

Amazon a lansat o platformă cu branduri de lux. Primul partener, Oscar de la Renta

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Amazon a lansat un magazin online cu articole de lux, chiar dacă pentru început are un singur partener, Oscar de la Renta. Brandul high fashion al designerulul dominican este primul care deschide propunerile de shopping pentru platforma Luxury Stores, urmând ca în următoarele săptămâni să fie adăugate alte branduri high fashion.

Începând din această săptămână, Oscar de la Renta are propriul magazin de lux - Luxury Store în aplicația mobilă Amazon din Statele Unite.

Acesta este primul partener al noului proiect al gigantului online, unde brandurile de lux pot obține spațiu dedicat și separat pe platformă. În următoarele săptămâni sunt așteptate mai multe mărci de haine, accesorii și cosmetice, spune Vogue conform Retail Detail.

Amazon Luxury Store: ce îl face diferit

Magazinele online din Amazon Luxury Store se disting de restul celor din marketplace prin aspect și prin modul în care s-au axat pe experiența de cumpărături. Sunt răspunsul la cerințele clienților Amazon, care și-au exprimat dorința de a avea o experiență separată și mai convingătoare în segmentul de lux, spune gigantul din retail.

În magazinele brandurilor de high fashion, clienții pot descoperi videoclipuri și alte tipuri de conținut, cum ar fi un înregistrări exclusive realizate împreună de Amazon și Oscar de la Renta înainte de lansare. Se oferă acces rapid la colecțiile viitoare ale designerului, disponibile momentan doar în magazinele proprii ale casei de modă Oscar de la Renta.

Top modelul Cara Delevingne joacă rolul principal în campania de promovare a noiii platforme Amazon Luxury Store, care vine cu diverse funcții de navigare online. Cea mai aparte inovație este funcția interactivă de 360 de grade, care permite clienților să vizualizeze o haină în orice dimensiune disponibilă pe un model virtual.

Amazon Luxury Store, cumpărături cu invitație

În prezent, doar cei aproximativ 150 de milioane de membri Prime primesc o invitație de a accesa magazinele de lux, dar pentru De la Renta, marea bază de clienți fideli Amazon a fost un element esențial pentru care să adere: "Cred că aproape toți clienții noști folosesc Amazon și un procent foarte mare sunt membri Amazon Prime", a declarat CEO-ul Alex Bolen.

Alegerea pentru o lansare pe mobil a fost influențată de faptul că clienții Amazon au comandat peste un miliard de articole de modă prin intermediul dispozitivului lor mobil în ultimul an.

Citeste si:
Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate
Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate

Pe lângă disponibiliatea clienților și oferirea de date privind comportamentul lor, Amazon dorește să convingă brandurile de lux să ia parte, oferindu-le multă libertate. Luxury Stores sunt un model de concesiune care le permite să aleagă ce gamă, ce prețuri și chiar ce serviciu pentru clienți va fi oferit, iar noua platformă nu publică nici recenziile clienților.

Amazon rămâne un lider important pe zona de retail: în ciuda pandemiei, compania a făcut angajări de peste 300.000 de persoane (recent 100.000 de angajări în Canada și SUA, iar alte 7000 în Marea Britanie).

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Amazon a lansat o platformă cu branduri de lux. Primul partener, Oscar de la Renta