„Cred că în luna martie a anului viitor (va fi gata marketplace-ul - n.r.), însă primii pași i-am făcut în vederea integrării și automatizării acestor servicii. Există pe site mai mulți furnizori care vând în momentul de față. A fost un proces mai lung, tocmai pentru că vrem să îl facem coerent, pentru că vrem să rămânem la nivelul serviciilor existente, astfel încât să nu reducem ștacheta”, a declarat Dan Ostahie.
Odată cu pandemia, Altex a diversificat categoria de produse și a lansat serviciul de călătorii, în parteneriat cu touroperatorul Karpaten Turism, prin care clienții pot alege vacanțele direct din magazinele Altex și Media Galaxy.
„Am crescut mult categoriile de produse. Dacă tradițional eram electro-IT, ne-am diversificat mult, atât în portofoliul de produse, cât și în cel de servicii. Toate aceste produse au continuat să crească anul acesta”, a completat Ostahie.
Retailerul electro-IT are 125 magazine deschise în țară, cu peste 28 de ani de activitate.