Lectură de 2 minute

05 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Altex investește peste 1 milion de euro în modernizarea magazinelor Altex din Braşov şi Altex Colosseum

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Altex România investeşte în modernizarea şi tehnologizarea întregii reţele de magazine, pe lângă deschiderea de noi locaţii. Astfel, magazinele Altex din Capitală – din incinta Centrului Comercial Colosseum şi din Braşov – strada Cărămidăriei nr. 1 au fost modernizate.

Suprafața comercială a celor două magazine a fost reorganizată pentru a asigura o interacțiune cât mai eficace cu clienții și fluidizarea optimă a procesului de consultanță și vânzare în magazin.

Investiția de mai bine de peste 1 milion de euro realizată în magazinul Altex din Str. Caramidariei din Brașov si Altex Colosseum, localizat în București, pe Șoseaua Chitilei nr. 284, în cadrul Centrului Comercial Colosseum este în linie cu planul de extindere și modernizare anunțat de grupul Altex, care are în vedere inclusiv digitalizarea tuturor magazinelor din țară.

Au fost introduse integral etichete electronice și displayuri digitale, care asigură o vizibilitate crescută a produselor și ofertelor la raft, dar și o schimbare rapidă a prețurilor.

Începând de joi, 6 mai, clientii care vor trece pragul magazinului Altex din Colosseum vor fi întâmpinați atât de oferte speciale, cât și de consultanță personalizată oferită de specialiști. Primii 300 dintre ei care vor face cumpărături de 150 de lei, vor primi gratuit măști de protecție ridicată KN95.

”Avem un plan investițional amplu, care vizează securizarea unei experiențe omnichannel completă în toate magazinele Altex din România”, a declarat Edvin Abdulachim, director comercial Altex România.

Mai mult, clienții vor avea acces inclusiv la noi soluții menite să le îmbunătățească experiența în magazin și să le salveze timp în alegerile făcute: de la servicii de consultanță în achiziția de servicii de energie și gaze, la posibilitatea de livrare acasă în aceeași zi, inclusiv în weekend, rabla pentru electrocasnice sau opțiunea achiziționării de asigurări pentru locuințe sau asigurări CASCO, soluții de creditare personalizată, retur oriunde, rezervare cu ridicare din magazin.

Altex România este o companie de pe piața de retail, cu 125 de magazine deschise în țară.

Citeste si:
Arctic, cel mai mare producător de electrocasnice din România, își schimbă numele și devine Beko
Arctic, cel mai mare producător de electrocasnice din România, își schimbă numele și devine Beko

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Altex investește peste 1 milion de euro în modernizarea magazinelor Altex din Braşov şi Altex Colosseum