Lectură de 3 minute

03 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Altex deschide zece magazine anul viitor și angajează până la 1.000 de persoane

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Edvin Abdulachim, directorul comercial al Altex, a declarat că angajații din magazine au ajuns să servească clienții care nu au certificat verde în afara spațiului comercial, având în vedere restricțiile care sunt impuse din octombrie persoanelor nevaccinate. Compania va deschide zece magazine anul viitor și va angaja până la 1.000 de salariați.

„Noi ne pregătim să deschidem zece magazine anul viitor. Grupul Altex are mai multe firme, inclusiv IT, logistică, ceea ce ne face să ne gândim că ne mai trebuie resurse umane și cred că ajungem undeva între 500 și 1.000 de noi angajați”, a mai spus Abdulachim.

Noile restricții impuse de autorități în pandemia de coronavirus, precum accesul în unitățile comerciale doar a persoanelor care sunt vaccinate și au certificat verde, au schimbat metodele de a servi clienții, iar angajații Altex au ajuns să ofere servicii în afara magazinului.

„Vânzările online au crescut foarte mult. (...) Ne așteptăm ca economia să funcționeze și ca în perioada următoare să crească cererea și să putem să ajungem la consumatorii noștri, atât în magazine fizice, cât și în online. Este în vigoare faptul că în magazine intră doar persoanele cu certificat verde, sigur, îi scanăm pe toți, dar și persoanele fără certificat verde au nevoile lor. Am ajuns până la varianta în care servim clientul în fața magazinului, pentru că nu are voie în interior. Îi rezolvăm problemele, s-ar putea să aibă o problemă de service sau trebuie să facă retur unui produs. Acei clienți trebuie serviți, nu avem varianta de a nu ne adapta”, a declarat Edvin Abdulachim în timpul conferinței retailArena: A Game of The Future.

Retailerul va lansa curând o aplicație de mobile, iar la începutul anului următor va deschide marketplace-ul la care lucrează în prezent.

Black Friday 2021 la Altex

Compania se așteaptă la vânzări în creștere în perioada reducerilor de toamnă și a cumpărăturilor care se realizează pentru sărbătorile de Crăciun, iar ediția de anul acesta a Black Friday ar urma să aducă vânzări mai mari cu până la 25%. Retailerul electro-IT a început joi, 27 octombrie, campania de Black Friday, care durează patru săptămâni, până pe 24 noiembrie.

„Noi estimăm creșteri de vânzări pentru ediția de Black Friday de anul acesta, undeva între 10 și 20% față de anul trecut. Ar trebui să fie o perioadă foarte aglomerată, cu vânzări foarte mari. (...)

Avem un nou pariu, să livrăm produsele în maximum trei ore de la comandă. Acest lucru se obține doar dacă clientul este în localitatea unde avem un magazin sau foarte aproape de acea localitate, adică zonele imediat de lângă orașele mari. Este un pariu al nostru, l-am început miercuri, 27 octombrie, dar de joi este public. La începutul pandemiei, undeva prin martie, am început să facem acest serviciu cu livrare în aceeași zi”, a explicat directorul comercial al Altex.

Citeste si:
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice

Altex are peste 125 de magazine deschise în țară.

retailArena 2021: A Game of The Future, powered by Retail.ro și wall-street.ro, îl are ca Main Partner pe VTEX, iar Online Commerce Day Partner este FAN Courier. P3 Logistic Parks, Carrefour și Upswing sunt Gold Partners, DWF, eSolutions, Gun Media, Jysk, GLAMI, Iulius, Altex, eMAG Marketplace, SoftOne, Signify și Agroland sunt Silver Partners, iar Environ, Karcher, Simplify by KLG, BeeFast, MTH Digital, MerchantPro, Optimized, Colosseum și Nespresso sunt sponsori ai evenimentului.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Altex deschide zece magazine anul viitor și angajează până la 1.000 de persoane