Lectură de 2 minute

26 Oct 2023 - Știri și Noutăți

Adrian Câzu, director dezvoltare Benvenuti: După pandemie, românii cumpără mai multă încălțăminte sport

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Adrian Câzu, director dezvoltare Benvenuti, a oferit în timpul evenimentului retailArena, câteva detalii picante legate de Black Friday, dar și despre cele două mari categorii de clienți. 

Sursa foto: Ovidiu UDR/ retailArena 2023

Directorul de dezvoltare Benvenuti a relatat că o schimbare notabilă în comportamentul consumatorilor din ultimii ani este legată de apetența pentru încalțămintea casual, sport.

„Românii cumpără mai multă încălțăminte casual sport de la pandemie încoace”, a spus acesta, adăugând că, în special, încălțămintea sport s-a vândut cel mai bine în perioada de pandemie și continuă sa fie un produs preferat de clienți.

Vizavi de reducerile false, Adrian Câzu este de părere că, actualmente, clientul nu poate fi păcălit în acest mod, întrucât are posibilitatea de a căuta întotdeauna prețul inițial al unui produs de care este interesat. Totodată, acesta a afirmat că nu crede că sunt mulți retaileri care fac ajustări de prețuri înainte de Black Friday.

„Clientul are, oricum, la îndemână instrumente să caute prețurile dinainte de Black Friday, nu poate nimeni păcăli consumatorul cu găselnițe de genul acesta. Poate există cazuri izolate sau controale de la organismele statului care au existat și vor exista întotdeauna”, a spus acesta.

Românii sunt mari iubitori de promoții

De asemenea, Câzu a mai explicat că există două mari categorii de clienți: vânătorii de oferte și cei care nu se uită la prețuri. Românii sunt mari iubitori de promoții, dintotdeauna, deși în anii trecuti o mare parte din clienți vânau promoțiile.

„Sunt două categorii de clienți: cei care cumpără când au nevoie, iar prețul nu este foarte relevant pentru ei, și categoria de clienți care caută constant promoții și produsele la cel mai mic preț. Din acest punct de vedere noi suntem foarte flexibili și ne adaptăm strategia în funcție de cerințele pieței”, a explicat directorul de dezvoltare Benvenuti.

retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe FAN Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Citeste si:
Altex dă startul campaniei Black Friday de iarnă
Altex dă startul campaniei Black Friday de iarnă

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Adrian Câzu, director dezvoltare Benvenuti: După pandemie, românii cumpără mai multă încălțăminte sport