Lectură de 2 minute

26 Oct 2023 - Știri și Noutăți

Oana Antohe, Senior Director eMAG: ​​​​​​De Black Friday sunt vânzări într-o singură zi cât într-o lună de vară ​

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Nu putea avea loc retailArena fără să aflăm tot ce este de aflat despre Black Friday și despre compania care dă startul aceste campanii în fiecare an. În ceea ce privește reducerile și cum se pregătesc sellerii eMAG pentru cea mai mare perioadă de promoții din an a dat câteva detalii Oana Antohe, Senior Director eMAG marketplace.

Sursa foto: Ovidiu UDR/ retailArena 2023

Black Friday va începe pe data de 10 noiembrie anul acesta, în România, iar în Bulgaria și în Ungaria se va da startul reducerilor pe data de 17 noiembrie, întrucât exista circa 6.000 de selleri în marketplace-ul eMAG care vând cross border.

„Pregătirile au început demult, vorbim de niște volume foarte mari în ziua de Black Friday, vânzările din prima zi de Black Friday le putem compara cu vânzările pe care le avem în toată luna iulie”, a explicat Antohe.

În altă ordine de idei, Antohe a afirmat că în această perioadă românii nu cumpără doar conținut din zona electro IT, „cele mai mari vânzări fiind generate de produsele media&toys”, dar și de cosmetice și articole de modă.

Românii se pregătesc din timp pentru Black Friday

Reprezentanta eMAG a afirmat că românii așteaptă campaniile de Black Friday pentru a face achiziții, adăugând că mulți consumatori se pregătesc cu mult timp înainte de campanie, analizează review-urile și adaugă produsele în coș înainte de startul campaniei.

Mai mult, 8 din 10 clienți se pregătesc înainte de Black Friday, analizează oferta, își aleg produsele, le etichetează ca favorite, iar 50% dintre cei care vor să cumpere de Black Friday adaugă produsele în coș cu o săptămână înainte.

”Sellerilor le recomandăm să facă pregătiri atente pe produse înainte de startul campaniei, să mai revizuiască conținutul, să se asigure că au suficiente imagini, toate caracteristicile completate. (...) Unul dintre driverii noștri principali de creștere e Genius, clienții Genius comandă de două ori mai mult. Dacă produsul nu are eticheta Genius, există riscul să nu fie cumpărat de client”, adaugă Oana Antohe.

retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe FAN Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Citeste si:
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Oana Antohe, Senior Director eMAG: ​​​​​​De Black Friday sunt vânzări într-o singură zi cât într-o lună de vară ​