Compania țintește, astfel, să atragă cel puțin 600 de milioane de euro, scrie Reuters, citată de Retail Detail.
Totul prin vânzarea de acțiuni noi și existente, printr-un plasament privat, urmând ca acestea să fie vândute printr-o ofertă publică inițială, respectiv IPO (n.r. oferte publice iniţiale pe piaţă, respectiv oferta inițială de acțiuni a unei societăți ce urmează să fie cotată la bursă).
În principal About You vrea să investească banii strânși în extinderea activităților sale internaționale și în implementarea serviciului SaaS. Mai precis, acesta se referă la serviciile cloud în domenii precum tehnologie, industria media, infrastructură tehnică și centre de distribuție oferite de companie altor mărci sau retaileri.
Zvonuri privind o iminentă IPO a About You au început să circule de ceva timp, lucru alimentat și de presiunile concurentului principal, Zalando, care a înregistrat afaceri de aproape 1,2 miliarde de euro în anul fiscal recent închis 2020-2021, adică o creștere de până la 57%. Una dintre cele mai de succes platforme europene pentru fashion și lifestyle, aceasta este așteptată să intre și pe piața din România anul viitor.
Totodată, anul trecut, platforma de modă About You a depășit pragul de un miliard de euro în ceea ce privește cifra de afaceri. Vânzările în afara pieței germane s-au dublat, iar în al patrulea trimestru piața a ajuns la un nivel de rentabilitate pentru prima dată și se așteaptă la o creștere de la 50-60% pentru anul în curs. Tot în 2020, compania a testat piața second-hand și a început să vândă haine de la branduri premium.
CITEȘTE și despre un an de About You în România.