#LETSDENIM pune accentul pe denim-ul clasic si este cea de-a treia lansata dupa primele doua #LETSWOW si #LETSCELEBRATE.
Aceasta colectie #LETSDENIM cuprinde 24 de piese de dama si 7 piese pentru copii, cu preturi cuprinse intre 19,99 lei si 99,99 lei si este disponibila din 5 martie, timp de o saptamana, in magazinele Lidl din tara.
Heidi Klum a declarat: „Mereu am fost o mare fana denim. Poate fi combinat cu succes in atat de multe situatii: cateodata casual, cateodata sic.Colectia #LETSDENIM este expresia diversitatii si poate fi asortata cu numeroase stiluri vestimentare“.
Se poate alege dintre articolele vestimentare pentru femei (marimi cuprinse intre 34 si 44), accesorii si pantofi (cu marimi cuprinse intre 38 si 41) si o colectie pentru copii (cu marimi cuprinse intre 122-164):
- blugi Skinny
- camasa de blugi casual
- tinuta cool de jogging cu jacheta de blugi in doua nuante
- puloverul din tesatura fina cu imprimeu statement
- tricourile si ciorapii in dungi i
- salopete cool, hanorace pline de extravaganta
- geci de ploaie cu accente discrete de culori
„Dupa ce am avut parte de doua colectii de succes, dorim sa prezentam in continuare clientilor nostri varietatea vestimentara din jurul clasicului si indragitului denim - pentru prima data intr-o colectie ce cuprinde si modele pentru copii. Incepand cu data de 5 martie, veti gasi in magazinele noastre piese vestimentare versatile din denim, usor de combinat, la preturile specifice Lidl“, a afirmat Marco Giudici, Director National de Achizitii si Marketing Lidl Romania.