„Noi produse sunt în pregătire pentru a fi lansate în retail până la finalul acestui an. În acest moment, planurile sunt avansate pentru o gamă vegană de cookies 5 to go, fără zahăr adăugat, fără gluten, cu conținut ridicat de fibre, care vor fi disponibile în patru arome”, se arată în comunicatul emis de companie.
Produse ready to drink 5 to go în Mega Image
Începând cu luna august, 5 to go și-a extins operațiunile în retail prin lansarea primei linii de produse dezvoltate special pentru acest segment. Gama de produse ready to drink pe bază de cafea conține trei sortimente: espresso Macchiato, cappucino Macchiato și latte Macchiato, ambalate în sticle de 230 ml. Acestea sunt disponibile în rețeaua Mega Image, într-o selecție de 150 de magazine.
Produsele ready to drink pe bază de cafea 5 to go se găsesc pe raft alături de mărci consacrate, la un preț stabilit în funcție de politica de preț a fiecărei rețele în care vor fi disponibile. Produsele sunt dezvoltate în Polonia, cu un partener local. Pentru 2021, planul este de a câștiga cotă de piață pe segmentul de produse RTD din cafea, pentru ca în 2022 să poată consolida poziția la raft și să avanseze în preferințele consumatorilor.
5 to go însumează în acest moment peste 250 de unități deschise la nivel național, iar obiectivele grupului sunt de a depăși 300 până la finalul anului 2021, cu accent pe dezvoltare masivă la nivel regional și consolidare în capitală.
5 to go a apărut în 2015, fondat de Radu Savopol și Lucian Bădilă. În prezent a depășit pragul de 250 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.