Lectură de 3 minute

11 Jan 2021 - Știri și Noutăți

5 to go țintește peste 100 de noi cafenele, extinderea internațională și primul 5 to go Green în 2021

Andra Imbrea

Lanțul de cafenele 5 to go a încheiat 2020 cu un bilanț optimist ce a inclus aproape 100 de locații noi deschise și extinderea grupului prin parteneri noi de franciză. Pentru 2021 lanțul de cafelene vizează extinderea internațională și deschiderea primei locații Green ce va comercializa produse bio și vegane. 

„S-a încheiat un an plin de neprevăzut, dar în care am reușit să bifăm o parte dintre obiectivele stabilite, am depășit 220 de locații per total, la nivel național, deși am închis 10, și chiar dacă cifra de afaceri a fost sub ce am preconizat, am compensat pe alte direcții și am construit o bază mai solidă pe care simt că vom putea acoperi în 2021 minusurile din anul anterior. Există un potențial enorm de dezvoltare care poate fi exploatat, așa că și obiectivele pe care eu și echipa ni le setăm sunt ambițioase pe plan mediu și lung. Cred că putem depăși 300 de locații în 2021, cu accent pe dezvoltare masivă la nivel regional, pe consolidare în capitală, mai ales în cartiere, și prin parteneriate cu diverse business-uri, și cred că vom putea ajunge la un total de 1,000 de cafenele în România, în următorii 5 ani. Ne vom concentra și pe dezvoltarea diviziei de retail și îmi doresc să reușim extinderea în plan internațional a business-ului”, a subliniat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Gama de produse 5 to go a fost unul dintre principalii vectori în 2020 prin care grupul a menținut la foc continuu ideea de noutate, oferind astfel publicului diversitate în gust. Produsele vedetă ale 5 to go în 2020, în topul vânzărilor, au fost Mr. Big, frappe big, cafeaua IBRIK și salamul de biscuiți.

Ținând cont de trendul consumului în cantitate mai mare pe un produs, pe final de an 2020 lanțul de cafenele a lansat paharul Retro, de 650 ml, cu triplu shot de cafea, o ediție specială pe tema horoscop, în colaborare cu Neti Sandu. Acest produs a contribuit la susținerea vânzărilor în ultimele 2 luni ale anului, cu peste 20.000 de pahare Retro vândute.

Anul viitor 5 to go va lansa cafeaua la filtru, un produs clasic care în alte țări e în topul preferințelor de multă vreme și care din acest an va ocupa un loc onorant și-n cafenelele brandului 100% românesc, susținut printr-o campanie cool: ”Filter coffee, not people”. Printre noutățile în lucru se numără și lansarea conceptului 5 to go Green, cu locații unde se vor găsi doar produse bio, vegane și raw vegane, ce va fi lansat în prima jumătate a anului cu un prim magazin dintr-o serie de 5 preconizate a fi deschise în următorii 3 ani.

Citeste si:
cora a lansat cora Pro, serviciu de comenzi pentru companii

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 220 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  5 to go țintește peste 100 de noi cafenele, extinderea internațională și primul 5 to go Green în 2021