Lectură de 2 minute

10 Feb 2022 - Știri și Noutăți

5 to go deschide 20 de cafenele în luna februarie, după primele 14 unități din luna ianuarie

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Lanțul de cafenele 5 to go are programate 20 de deschideri pentru luna februarie, după primele 14 unități deschise în luna ianuarie. 

„Se anunță un an încărcat pentru echipa care se ocupă de dezvoltarea francizei. De exemplu, în luna februarie avem planificate 20 de deschideri de cafenele în cele 20 de zile lucrătoare. Nu numai că știu că planurile de dezvoltare și obiectivele setate au potențial de a fi atinse, însă am și încrederea că fiecare nouă franciză poate atinge succesul dorit pentru cei care decid să investească. Sper ca 5 to go să ajungă anul acesta în cât mai multe orașe, mari, medii și mici și să devină locul de întâlnire preferat al comunităților locale”, a spus Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.

5 to go vrea să deschidă 200 de locații noi anul acesta, ajungând astfel la o rețea de aproximativ 500 de unități, după ce în 2021 a încheiat cu 296 de cafenele din pragul de 300 de unități stabilite. Lanțul românesc vrea să ajungă la 1.000 de cafenele în România, în următorii cinci ani.

5 to go, recunoscut de 6 din 10 români

În plus, brandul 5 to go are o notorietate de 63% la nivel național, cu un rezultat de 90% în București, unde se găsesc în acest moment peste 65% dintre unitățile deschise, potrivit unei cercetări realizate de Reveal Marketing Research în luna ianuarie 2022, pe un eșantion de 1.007 persoane de peste 18 ani din mediul urban și rural.

„5 to go, brand dezvoltat de la zero de mine și Lucian, este recunoscut la nivelul întregii țări de 6 din 10 oameni, în timp ce în București 9 din 10 persoane au auzit de 5 to go. În plus, cercetarea dezvoltată de Reveal Marketing Research arată că cele mai importante 3 motive pentru care respondenții aleg 5 to go sunt gustul, apreciat de 46% dintre respondenți, calitatea produselor, pentru 42% dintre ei și rapiditatea în servire, remarcată de 31%'', a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

5 to go a luat naștere în 2015, iar la finalul anului 2021 a ajuns aproape de pragul de 300 de unității, fiind unul dintre cele ami mari lanțuri de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development.

Citeste si:
Studiu Waterdrop: Este apa de la robinet o sursă sigură de hidratare?
Studiu Waterdrop: Este apa de la robinet o sursă sigură de hidratare?
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  5 to go deschide 20 de cafenele în luna februarie, după primele 14 unități din luna ianuarie