Compania a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri, după un an de scădere, după ce s-a extins la nivel național și a diversificat portofoliul de produse. Anul acesta au fost deschise până acum 90 de cafenele, iar 16 sunt în proces de amenajare, urmând a fi deschise în perioada imediat următoare.
„Anul acesta aproape s-a dublat numărul colegilor mei, în special în departamentele care oferă sprijin în relația cu francizații, precum cel de business development, customer service și retail. Și echipa de management s-a întărit prin colaborarea cu Călin Țiplea, din rolul de Chief Operating Officer”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Dezvoltarea 5 to go la nivel național a fost accelerată anul acesta la nivelul orașelor mici și mijlocii, rețeaua având în acest moment acoperire în 60 de orașe. Pe lângă București, orașele în top cu cel mai mare număr de cafenele sunt Brașov, Constanța, Ploiești, Bacău și Iași.
„Momentan, aproape 20% dintre cafenelele noastre sunt în orașe cu mai puțin de 50.000 de locuitori. Dezvoltarea locală va rămâne o prioritate și în 2022, suntem încrezători în succesul pe care îl vor avea cafenelele noastre și în potențialul de a deveni un reper pentru consumatori”, a declarat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.
Anul acesta, 5 to go s-a extins internațional, în parteneriat cu Donuterie, în Franța, a listat în retail cu o gamă special dezvoltată de produse ready to drink pe bază de cafea și achiziția lanțul local de cafenele din Constanța, Take Five Coffee.
5 to go apărut în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 250 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go.