Lectură de 4 minute

23 Jun 2022 - Interviuri și Analize

Vânzările cosmeticelor cu protecție solară au explodat în ultima perioadă

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

Produsele cosmetice cu protecție solară sunt tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor. Cele mai căutate sunt cremele de plajă pentru copii, care au înregistrat o creștere de aproximativ 960%, informează datele primite de la retailer-ul online de cosmetice, Notino.

Notino, unul dintre cei mai mari retaileri online de cosmetice din România, a înregistrat o creștere continuă a cererii de produse cosmetice cu factor de protecție solară, în mod special, pe timpul verii, când razele UV devin mai puternice, iar oamenii petrec mai mult timp în aer liber.

Comparând vânzările din noiembrie 2021 cu cele din mai 2022, segmentul produselor cu FPS (SPF) a raportat o creștere de 414%. Mai mult decât atât, se observă că de la an la an consumatorii cumpără din ce în ce mai multe produse cu protecție solară. În luna mai 2022, Notino a vândut cu 18% mai multe produse decât în aceeași perioadă a anului precedent, informează compania.

Acum, mai mult ca niciodată, oamenii investesc o atenție deosebită în îngrijirea și protejarea pielii lor, iar acest lucru este vizibil prin gama largă de produse cu factor de protecție solară. Astfel, unele segmente au înregistrat o cerere mai mare din partea consumatorilor, în topul produselor preferate de aceștia fiind atât loțiunile și cremele cu protecție solară pentru corp, cât și produsele cu protecție pentru păr:

Retail jobs

Cremele de plajă pentru copii se vând cel mai bine

Vânzările produsele cu protecție solară pentru copii și cele de îngrijire după expunerea la soare au înregistrat cea mai mare creștere, aproximativ 960%. De asemenea, produsele cu protecție solară pentru corp au înregistrat o creștere a vânzărilor de 514%, în timp ce produsele folosite după expunerea la soare au crescut în vânzări cu 933%.

În același timp, preocuparea pentru îngrijirea părului a determinat consumatorii să își îndrepte atenția către produse pentru păr cu factor de protecție solară, Notino înregistrând o creștere a vânzărilor de până la 220%.

Cremele de față cu protecție solară sunt la mare căutare

Vânzările produselor pentru îngrijirea tenului cu protecție solară au crescut considerabil, atât cele pentru copii (524%), cât și cele pentru adulți (293%). De asemenea, produsele de îngrijire a tenului după expunerea la soare se află printre produsele pe care consumatorii le folosesc cu regularitate, cu atât mai mult în sezonul cald, vânzările crescând cu 500%.

Rezultatele înregistrate de Notino de-a lungul anilor pentru segmentul produselor cu protecție solară sunt o dovadă a schimbării comportamentelor și obiceiurilor oamenilor, care țin cont de sfaturile dermatologilor cu privire la aspectul cel mai important din rutina de îngrijire a tenului: utilizarea protecției solare ca prevenție pentru protejarea împotriva arsurilor solare sau a altor afecțiuni mai grave ale pielii.

Citeste si:
Record de clienți noi pentru Notino în 2021. România, a cincea piață pentru retailerul de cosmetice și parfumuri
Record de clienți noi pentru Notino în 2021. România, a cincea piață pentru retailerul de cosmetice și parfumuri

Rezultatele înregistrate de Notino de-a lungul anilor pentru segmentul produselor cu protecție solară sunt o dovadă a schimbării comportamentelor și obiceiurilor oamenilor, care țin cont de sfaturile dermatologilor cu privire la aspectul cel mai important din rutina de îngrijire a tenului: utilizarea protecției solare, ca prevenție și protejare împotriva arsurilor solare sau a altor afecțiuni mai grave ale pielii.

Femeile acordă atenție protecției solare nu doar vara

Deși protecția solară pentru corp este mai populară în timpul verii, recent femeile au început să îi acorde o atenție mai mare, indiferent de anotimp, integrând în rutina de îngrijire a tenului diferite produse pe bază de FPS (SPF). Cosmeticele și produsele de make-up cu FPS (SPF) oferă o protecție suplimentară împotriva efectelor negative ale expunerii la soare. Un exemplu de astfel de produse poate fi crema hidratantă pentru toate tipurile de ten, cu SPF 15, de la Estée Lauder, Multi-Protection Anti-Oxidant Sheer Tint Release Moisturizer sau fondurile de ten cu SPF, Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place și Lancôme Teint Idole Ultra Wear.

Mai mult decât atât, integrarea produselor hibrid, care conțin factor de protecție solară, în rutina zilnică protejează împotriva radiațiilor UV și contribuie la prevenirea ridurilor și a petelor pigmentate. Din acest motiv, fondurile de ten CC&BB cu factor de protecție au devenit din ce în ce mai populare. Printre produsele preferate de consumatori se numără Payot Crème No.2 CC Cream (SPF 50+), Estée Lauder Revitalizing Supreme Global Anti-Aging CC Crème (SPF 10), Missha M Perfect Cover și Shiseido Sun Care Sports BB (SPF 50).

Compania Notino a fost înființată în Cehia în 2004, iar în prezent activează pe 27 de piețe europene, unde operează 26 de magazine fizice. Este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum DIOR, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé, Estée Lauder și altele. Are un portofoliu de 83.000 de produse, de la peste 1.500 de branduri.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Vânzările cosmeticelor cu protecție solară au explodat în ultima perioadă