Datele fac parte dintr-un nou studiu derulat de GLAMI România care își propune să arate impactul pandemiei de coronavirus asupra cumpărăturilor și magazinelor online. Datele au fost colectate la începutul lunii iulie 2020.
Astfel, 15% dintre respondenți se gândesc să investească un buget de 4 cifre, peste 1.000 lei, în cumpărăturile pentru acest an școlar, se arată în studiul ”COVID-19 - A doua zi”.
În ceea ce privește cele mai populare categorii de produse, 69% vor cumpăra îmbrăcăminte sport, 55% pantofi sport, 51% materiale și rechizite școlare - în timp ce doar 33% se vor focusa asupra ghiozdanelor și 18% asupra uniformelor.
Alte informații relevante găsite de GLAMI - cumpărături online și pandemia Covid-19:
- După apariția primelor cazuri de Covid-19, românii au cumpărat halate de baie (+1600%), papuci flip-flops (+533%), papuci de casă (+313%), îmbrăcăminte pentru copii (+296%) și lenjerie de noapte (+187%)
- 31% dintre români au cheltuit mai mult pe cumpărături online datorită carantinei
- 19% dintre respondenți au făcut prima lor achiziție online de modă în lunile martie-aprilie 2020
- 1 din 2 români sunt motivați să cumpere online produse de modă datorită reducerilor și aproape jumătate dintre ei consideră livrarea gratuită ca fiind cel mai bun stimulent pentru a plasa o comandă online
GLAMI România s-a lansat în iunie 2017. Primul motor de căutare online de modă din România are peste 300 de magazine partenere înregistrate pe www.glami.ro și peste 700.000 de produse de la mai mult de 12.000 branduri. Studiul întreg se găsește aici.