Pepco deține, în prezent, peste 3.600 de magazine, în 19 țări din Europa, cu planuri de extindere și în 2024, urmărind zonele cu cel mai mare potențial de dezvoltare.
”În următoarele luni, ne concentrăm atenția pe campania de reduceri de primăvară Super Hits, care include tricouri pentru copii, șosete, cu prețuri mai mult decât atractive, o campanie binevenită în vremuri de inflație, când prioritățile consumatorilor s-au schimbat”, au declarat reprezentanții Pepco, pentru retail.ro.
În plus, retailerul promite și linii noi de produse pentru consumatorii români, în prezent, cele mai căutate articole în magazinele din țară fiind tricourile, pantalonii și șosetele, dar și întreaga categorie de produse destinate copiilor.
Mai mult decât atât, Pepco promite că va menține prețurile reduse și în 2024, în ciuda provocărilor lansate de inflație, încercând să mențină un echilibru între accesibilitate și calitate.
La început de an, în 2024, Pepco a relocat două magazine și a inaugurat unul în Constanța. Pe 15 februarie, retailerul a deschis un nou magazin pe strada Ion Roată, numărul 3, în municipiul Constanța.
Recent, Grupul de distribuţie Pepco, care deţine mărcile PEPCO, Poundland şi Dealz, a anunţat că va ieşi de pe piaţa din Austria deoarece nu se aşteaptă să genereze randamente adecvate pe această piaţă.
Grupul listat la bursa de la Varşovia, şi care deţine mărcile Dealz, Pepco şi Poundland, şi care la finele anului trecut avea 4.832 de magazine, a intrat pe piaţa din Austria în luna septembrie 2021 şi în prezent operează 73 de magazine în această ţară.
Program modificat în magazinele Pepco de Paștele catolic. La ce oră se închid unitățile
În toamna anului trecut, Pepco anunţa că va încetini programul de deschidere de noi magazine pentru a se concentra pe restabilirea profitabilităţii, dar cu toate acestea intenţionează în continua să deschidă cel puţin 400 de noi magazine în exerciţiul financiar 2023/24.