Lectură de 2 minute

30 Mar 2020 - Interviuri și Analize

Marina Popescu, Floria.ro: Comenzile online de flori se mențin în jurul mediei unei perioade normale

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Comenzile online pe site-ul Floria.ro se mențin în jurul mediei unei perioade normale, cu variații de circa 10% de la o zi la alta, compania analizând mai multe scenarii ale impactului pandemiei de Coronavirus asupra afacerii sale, a declarat Marina Popescu, director general al diviziei online a grupului Floria.

Momentan comenzile online prin Floria.ro se mențin în jurul mediei unei perioade normale, cu variații de ±10% de la o zi la alta. Partenerii din țară, alături de care se livrează comenzile din afara Bucureștiului, sunt activi și ne putem baza în continuare pe ei pentru livrarea în parametrii cu care clienții noștri s-au obișnuit: două ore de la confirmarea comenzii”, a declarat Marina Popescu, director Floria.ro.

Grupul Floria a înregistrat o cifră de afaceri de 30,5 milioane de lei în 2019, față de 22 de milioane de lei în 2018, motorul principal de creștere fiind reprezentat de distribuția națională de plante către hypermarketuri și supermarketuri, unde rulajul a crescut de patru ori față de valoarea înregistrată anul anterior. Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, a avut afaceri de 7,8 milioane de lei anul trecut, în creștere cu peste 20% față de 2018.

„Momentan este imposibil de estimat impactul pe care situația în care ne aflăm în prezent îl are asupra businessurilor. Sunt încă numeroase necunoscute, iar situația este dinamică, se modifică permanent. Lucrăm cu mai multe scenarii și încercăm să ne pregătim pentru efecte de durată ale acestei situații, asigurând o desfășurare cât mai aproape de normalitate pe termen cât mai lung”, a adăugat Marina Popescu.

Măsurile de prevenție contra coronavirus în florăriile Floria:

  • Personalul este instruit să respecte toate normele de igienă. Toți decoratorii florali poartă mănuși și măști în timpul programului. Ei au soluții dezinfectante, uniforme și protecții adecvate.
  • Curierii igienizează în permanență mașinile destinate transportului, au la îndemână măști, mănuși și dezinfectanți. La cerere, florile pot fi lăsate la ușă pentru a se evita contactul direct între destinatar și curier.
  • Florile sunt ținute în încăperi sterile, iar vasele și suprafețele sunt dezinfectate zilnic, pentru a preveni răspândirea bacteriilor, care le-ar putea afecta.
  • La floria.ro nu există posibilitatea plății cu cash. Rămân active în continuare plățile cu cardul sau transferul bancar.

Rețeaua de florării Floria cuprinde 7 florării: 5 în București, în Piața Dorobanți, bd. Ion Câmpineanu, Afi Cotroceni, Băneasa Shopping City, Plaza România, precum și o florărie în Aeroportul Otopeni și una în Ploiești. Grupul Floria operează florăria online Floria.ro, rețeaua de florării Floria, divizia pentru evenimente si amenajari peisagistice, distribuție de flori și plante către retailul de tip IKA, precum și vânzări engros.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Marina Popescu, Floria.ro: Comenzile online de flori se mențin în jurul mediei unei perioade normale