Lectură de un minut

30 Mar 2020 - Interviuri și Analize

Electrolux: Comenzile au scăzut, dar au crescut vânzările pentru produse de gătit și depozitare pe termen lung

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Volumul comenzilor produselor Electrolux a scăzut în ultima lună, de la apariția primului caz de infectare cu noul Coronavirus în România, iar compania se așteaptă la o creștere a cumpărăturilor online, unde cele mai mari creșteri se remarcă la produse de gătit și depozitare pe termen lung.

„La momentul actual înregistrăm comenzi într-un ritm constant, dar există o scădere evidentă a volumului. Având în vedere măsurile impuse, ne așteptăm la o creștere în achizițiile online, comparativ cu cele realizate în magazinele fizice, dar acesta este un comportament pe care îl anticipăm în contextul actual și pe care îl încurajăm în această perioadă, astfel încât cumpărătorii trebuie să fie în siguranță acasă. În ceea ce privește categoriile de electrocasnice care au înregistrat o creștere a vânzărilor în această perioadă, menționăm produsele destinate gătitului și produsele de depozitare pe termen lung”, transmit reprezentanții Electrolux.

Electrolux a închis temporar fabrica de producție de la Satu Mare, unde lucrează 850 de angajați, după problemele apărute, la nivel european, în lanțul de aprovizionare și închiderea magazinelor fizice de retail din România.

Grupul Electrolux este unul dintre cei mai mari producători din lume de aparatură electrocasnică și de uz profesional, cu vânzări anuale de peste 40 de milioane de produse pentru clienți din peste 150 de țări. Electrolux produce echipamente frigorifice, mașini de spălat vase, mașini de spălat rufe, aspiratoare și aragaze ce sunt vandute sub mărcile Electrolux, AEG-Electrolux, Eureka și Frigidaire. Numărul total de angajați este de 56.000 de persoane.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Electrolux: Comenzile au scăzut, dar au crescut vânzările pentru produse de gătit și depozitare pe termen lung