Lectură de 2 minute

31 Jan 2024 - Interviuri și Analize

Dragoș Sîrbu, CEO Flanco: Vom avea o colaborare nouă cu Tazz, pentru livrare în două ore

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Retailerul Flanco susține că 2023 a fost anul în care a reușit să recupereze pierderile din pandemie și, totodată, anul în care a reușit să depășească vânzările din 2019, cel mai bun an din istoria companiei. De asemenea, retailerul precizează că are planuri pentru stabilirea unei colaborări cu Tazz în vederea livrării în două ore. 

Sursa foto: Flanco

”Perspectivele sunt difuze, din cauza numeroșilor factori externi care pot interveni. Ne păstrăm un optimism moderat. În mod sigur, avem planuri de creștere, însă rămâne de văzut dacă contextul economic și politic - de la impactul creșterilor de taxe, inflație, costul energiei și al războiului, alegerile - ne va fi aliat sau inamic. Vom continua să investim în rețeaua de magazine, prin deschideri, modernizări și proiecte de structură. Încheiem parteneriate noi, pentru a oferi servicii cerute și apreciate de clienții noștri - precum o colaborare nouă cu Tazz, pentru livrare în două ore”, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco, pentru retail.ro.

De asemenea, Flanco va diversifica gama cu noi tipuri de produse, cum este cazul panourilor fotovoltaice pentru energie verde sau a noilor categorii din afara sferei electro-IT, disponibile online prin platforma de dropshipping.

Ce au căutat românii pe Flanco în 2023

Smartphone-urile sunt categoria vedetă în vânzări pe Flanco, vânzările online ajungând la o pondere de 20%, potrivit celor transmise de Sîrbu.

”Televizoarele rămân, de asemenea, printre cele mai căutate produse, deși trendul este unul descrescător, ca urmare a diversificării surselor de divertisment. Consolele de gaming sunt în creștere, criză sau nu, lumea se joacă. Electrocasnicele de primă necesitate și cele care cresc confortul în bucătărie, precum aparatele frigorifice, mașinile de spălat și aparatele de gătit sunt la fel de căutate”, a explicat CEO-ul companiei.

Nu în ultimul rând, Sîrbu a precizat că inflația a însemnat pentru Flanco scăderi de marje, deoarece retailerul a făcut tot posibilul să suporte creșterile de prețuri ale furnizorilor ”și să le reflectăm la minimum în prețul de la raft”.

Flanco este retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deţine o rețea de 159 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 113 orașe ale României. De asemenea, magazinul online al retailerului, flanco.ro, se află în continuă dezvoltare și oferă tehnologie de ultimă generație, cele mai căutate branduri și soluții inovatoare de plată.

Citeste si:
Flanco investește în imobiliare. Retailerul va construi magazine Flanco de la zero 
Flanco investește în imobiliare. Retailerul va construi magazine Flanco de la zero 

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Dragoș Sîrbu, CEO Flanco: Vom avea o colaborare nouă cu Tazz, pentru livrare în două ore