Lectură de 6 minute

02 Mai 2024 - Interviuri și Analize

De la consilier de vânzări la CEO. Adelina Badea, Mobexpert: După ce m-am angajat, în primele trei luni, am plâns în fiecare seară

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Adelina Badea face parte din echipa Mobexpert de peste 15 ani, începând din perioada în care era studentă. Astăzi, își amintește cu zâmbetul pe buze primele zile ca angajat al companiei și spune că nu și-ar fi imaginat atunci că va ajunge în fruntea companiei. „Când m-am prezentat la primul interviu, compania se afla în plină expansiune, urma să fie deschis magazinul din Militari. Nu m-au angajat în urma interviului, dar eu îmi doream foarte tare să lucrez aici, așa că am insistat”, a spus Adelina Badea, CEO al Mobexpert, într-un interviu pentru retail.ro.  

 

Sursa foto: Mobexpert

În copilărie, Adelina Badea își dorea să fie inspector sanitar-veterinar, ca tatăl ei, apoi a crescut și și-a dorit să-și extindă orizonturile. Astfel, și-a continuat liceul la Curtea de Argeș, apoi s-a mutat la București odată cu începerea facultății.

În 2003, când am intrat pentru prima dată într-un magazin Mobexpert m-am îndrăgostit. Nu exista așa ceva în România, mi se părea extrem de bine organizat, extrem de bine structurat întregul magazin. Totul avea sens pentru mine la vârsta aceea și era ceva impresionant, iar același lucru îl simt și azi atunci când mă plimb într-un magazin Mobexpert.

Adelina Badea, CEO Mobexpert

Cea care conduce compania de sute de milioane de euro a lui Dan Șucu spune că este deseori întrebată despre provocările și obstacole pe care le întâmpină o femeie care deține o funcție de conducere, însă este de părere că singurul lucru cu adevărat important, indiferent de sex, este să ai încredere în tine.

De asemenea, ea spune că sprijinul și l-a găsit întotdeauna în soțul ei, fiind cel la care întotdeauna apelează atunci când are nevoie de ajutor și de susținere, iar cel care a motivat-o să se autodepășească în primii ani de activitate a fost fratele mai mare, cel care i-a fost și ca un părinte în primii ani de viață.

„După ce m-am angajat, în primele trei luni, am plâns în fiecare seară, pentru că mi se părea foarte greu. Aveam impresia că toți angajații din jurul meu sunt un fel de extratereștri, pentru că erau foarte bine pregătiți. Când îi auzeam că știu coduri pe dinafară, dimensiunile produselor, aveau cunoștințe despre materiale și țesături, știau toate nuanțele de piele. Mie mi se părea un lucru imposibil, fiind primul meu loc de muncă, îmi imaginam că nu mă voi descurca și nu mă voi ridica la înălțimea așteptărilor. Desigur că presiunea era și de două ori mai mare, întrucât fratele meu îmi era coleg de muncă, mai exact, imi era șef, iar eu îmi doream foarte tare să nu-l dezamăgesc. Întotdeauna ne temem cel mai tare de ceea ce nu știm, dar motivul pentru care nu am renunțat în acele trei luni a fost sprijinul soțului meu, care mă liniștea de fiecare dată când veneam plângând și mă încuraja să mai încerc și mâine”, a declarat Badea.

De la consilier de vânzări la CEO

De la primul său job de consilier de vânzări din magazinul din Pipera, a evoluat pe scara ierarhică spre postul de director de magazine în cadrul filialei Mobexpert Iaşi. În 2020, a preluat mandatul de CEO, revenind în Capitală într-un moment plin de provocări cauzate de pandemie.

Citeste si:
SGR în România: Auchan dă mai mulți bani per ambalaj reciclat
SGR în România: Auchan dă mai mulți bani per ambalaj reciclat

Compania, care la nivel de grup a avut o cifră de afaceri de 263 de milioane de euro în 2023, are un portofoliul de clienți extrem de variat, existând mai multe linii de business.

Mobilierul de office, cu care Dan Șucu s-a lansat inițial pe piața din România, este în continuare o divizie extrem de importantă. De asemenea, începând cu finalul anului trecut Mobexpert a început o colaborare și cu statul român. Este vorba despre un proiect de renovare și de înlocuire a mobilierului din școlile din România, prin programul PNRR. În acest sens, compania a dezvoltat un departament în doar câteva luni, iar în prezent a participat la peste 72 de licitații deja depuse, dintre care 12 au fost câștigate. Mai mult, Adelina speră că vor fi câștigate cât mai multe astfel de licitații.

„Colaborăm B2B cu HoReCa și oferim de la mobilier, decorațiuni, până la veselă pentru tot ce înseamnă zona hotelieră și restaurante. Recent, am început să dezvoltăm o nouă direcție, Business to Government. Este vorba de zona de licitații pentru școlile din programul PNRR. Este un proiect foarte greu, este un proiect care necesită foarte multă implicare și foarte multă muncă”, a adăugat Badea.

Ce cumpără românii cel mai des din Mobexpert

Cele mai căutate produse ale Mobexpert fac parte din gama Louis Philippe, care cuprinde seturi complete de mobilier pentru toate încăperile.

Aceste piese de mobilier sunt produse în fabrica Mobexpert de la Dej, iar colecția oferă absolut tot ceea ce este necesar pentru a mobila complet o casă.

„Întotdeauna sfatul nostru, al echipei Mobexpert, a fost ca în urma achiziției unor piese de mobilier să lăsăm pentru post livrare o completare, pentru a nu aglomera camera. Este mult mai important să ajungi acasă și să vezi că mai ai nevoie de ceva decât să ajungi acasă și să simți că te sufoci din cauza lipsei de spațiu. Mai mult, noi am implementat în magazine și partea de peackon, cum o numim noi, care conține posibilitatea de a vedea în 3D toată colecția și este un serviciu gratuit oferit de consilierii noștri de vânzări. În cele din urmă, toate astea sunt costuri pe care clientul le poate evita dacă apelează la serviciul de peakon”, a conchis CEO-ul Moberxpert.

Nu în ultimul rând, începând cu luna aprilie, Mobexpert, în colaborare cu FEPRA, oferă clienților posibilitatea de a preda mobilierul vechi pentru a fi reciclat în mod responsabil. Serviciul este disponibil pentru clienții care au livrări în București, Buftea, Balotești, Chitila, Corbeanca și Snagov.

Grupul Mobexpert este o companie 100% românească care împlinit 30 de ani de existență pe piața din România. Mobexpert este o companie vertical integrată, care pornește cu designul și proiectarea produselor, trece cu acestea prin fabricare și retail, până ajunge în spațiul clientului final. Reţeaua regională a Mobexpert numără 26 de hipermagazine şi magazine de dimensiuni mai mici, precum și un magazin online, www.mobexpert.ro. Grupul Mobexpert are 2.100 de angajaţi şi o cifră de afaceri anuală de aproximativ 250 milioane euro. Grupul Mobexpert deţine, de asemenea, opt fabrici de mobilă care produc pentru piaţa românească şi pentru export.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  De la consilier de vânzări la CEO. Adelina Badea, Mobexpert: După ce m-am angajat, în primele trei luni, am plâns în fiecare seară