Lectură de 4 minute

19 Oct 2020 - Interviuri și Analize

Cum rescrie pandemia regulile retailului online? Studiu Ipsos pentru retailArena 2020

Andra Imbrea

Unul din doi români din mediul urban consideră că pandemia nu i-a afectat modul în care a făcut și face cumpărături, arată studiul Ipsos Capcana Timpului: Cum a rescris un virus regulile retailului online, realizat în exclusivitate pentru retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis.

Același studiu arată că adopția online-ului pentru cumpărături este un proces continuu: nu mai puțin de 7 categorii de produse monitorizate de Ipsos au fost achiziționate pentru prima dată din mediul online săptămâna trecută de anumite segmente de consumatori cuprinse între 20- 48% din populația urbană. 

O altă concluzie a studiului este că mai mult de două treimi (69%) dintre românii din mediul urban consideră că pandemia le-a afectat cel mai mult vacanțele. Cel mai puțin a fost influențat modul de deplasare înspre și dinspre serviciu (33% dintre respondeți).

Acestea sunt doar câteva concluzii din studiul Ipsos - Capcana Timpului: Cum a rescris un virus regulile retailului online- realizat în exclusivitate pentru retailArena 2020, care își propune să exploreze modalitatea în care adopția accelerată a canalelor de achiziție online a reprezentant un pas înainte sau, dimpotrivă, o alegere forțară de împrejurări pentru consumatorii români. Câte dintre comportamentele de cumparare pe care le vedem acum vor subzista și după trecerea pandemiei și intrarea în ‘urmatorul normal’? Pentru ce categorii de produse?

Studiul Ipsos Capcana Timpului: Cum a rescris un virus regulile retailului online va fi prezentat în exclusivitate la retailArena 2020: RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis de Alina Stepan, country manager Ipsos România. Participă gratuit pe 27 și 28 octombrie! Te poți înscrie AICI. 

Citeste si:
Auchan: Mărcile românești care au trecut testul timpului și se găsesc în continuare la raft

Noutățile retailArena 2020 

Adrian Cocan, general manager Lăptăria cu Caimac, Feliciu Paraschiv, owner Paco Supermarkets, Adrian Câzu, development & retail manager Benvenuti, Mihai Bonca, marketing director & Trainer Brand Architects, Edvin Abdulachim, commercial director Altex, Cătălin Samara, chief operations officer Carrefour România, Bogdana Gheorghe, managing director RetailZoom, Cornelia Nicolae, retail operations director Fashion House Outlet Centre sunt cei mai recenți speakeri confirmați la retailArena 2020 - retailAbovecorona: Retailing in times of crisis.

Aceștia se alătură speakerilor deja confirmați pentru ediția cu numărul 8 a retailArena: Cornel Morcov (FAN Courier), Robert Berza (Fashion Days), Cristi Movilă (VTEX), Andrei Pogonaru (Veranda Mall), Sînziana Pardhan (P3), Raluca Radu (Answear.ro), Alina Stepan (Ipsos România), Raluca Pușcaș (Filip & Company), Cosmin Dan (Euromonitor International).

În acest an, la retailArena dezbatem cele mai arzătoare subiecte ale momentului în industria de retail, pornind de la cuvintele cheie ale momentului care caracterizeaza industria: retailing in times of crisis. Cum s-au adaptat retailerii noii realități economice și de consum? Ce măsuri au luat producătorii pentru a răspunde noilor nevoi ale consumatorilor? Cât de mult a accelerat pandemia anumite trenduri? Câte ar fi trebuit să fi fost deja adoptate de retaileri și să fi devenit noua normalitate? Care sunt noile tendințe care apar ca rezultat al pandemiei și în ce masură le putem anticipa în contextul schimbărilor dramatice de la o zi la alta?

Anul acesta, în premieră, retailArena are loc în platforma de evenimente virtuale dezvoltată de InternetCorp care permite o experiență digitală completată de interacțiunile cheie pe care obișnuiam să le avem în cadrul evenimentelor offline - de la vizionare standurilor în expo zone și până la networking-ul cu speakeri și participanți.

Citeste si:
STUDIU Retailerii europeni intenționează să își extindă afacerea, în ciuda crizei Covid-19

Pentru a participa la retailArena 2020 nu trebuie decât să te înregistrezi la acest link, iar pe 27 și 28 octombrie să fii prezent în platformă pentru a explora main stage-ul cu discuții și dezbateri, download area pentru a descărca materiale utile sau networking zone pentru a socializa cu ceilalți participanți. retailArena are o audiență anuală de peste 400 de participanți, profesioniști din domeniile de retail, FMCG, eCommerce, marketing, furnizor de servicii și dezvoltatori imobiliari, iar anul acesta odată cu transferul în digital ne așteptăm ca acest număr să crească. Mai mult, participarea la retailArena 2020 este gratuită.

Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Cum rescrie pandemia regulile retailului online? Studiu Ipsos pentru retailArena 2020