Radu Lazăroiu a afirmat că, ținând cont de contextul macro-economic actual, pentru o sticlă de apă am putea plăti cu până la 5 sau chiar 10% mai mult în următorul an.
În ceea ce privește portofoliul Romaqua, acesta a specificat că nu va adăuga produse noi, deocamdată. De asemenea, reprezentantul companiei a adăugat că produsele Borsec sunt comercializate în șase țări europene.
2023, un an dificil pentru producătorul Borsec
Pentru producătorul Borsec, anul acesta a fost unul cu multe piedici și probleme, potrivit directorului general Radu Lăzăroiu. Dacă în 2020, la începutul pandemiei, Romaqua Group înregistra vânzări cu 40% mai mari, anul acesta, „măsurile politice, pachetele fiscale haotice, creșterile de accize și TVA”, împreună cu taxa pe zahăr, au făcut din 2023 o perioadă extrem de dificilă pentru companie.
„Pentru anul următor, perspectivele sunt sumbre. Efectele le vom suporta intens în 2024, iar la asta se adaugă și Sistemul de Garanție-Returnare al RetuRo, un sistem bolnav și labil încă din start”, a declarat Lăzăroiu, pentru retail.ro.
Romaqua Group, unul dintre principalii producători de apă minerală și băuturi răcoritoare din România. Compania deține în portofoliu băuturile răcoritoare carbogazoase Giusto, Brifcor, Cico și Quick Cola, băuturile răcoritoare necarbogazoase Giusto Natura și Giusto Natura Plus, apele minerale naturale Stânceni, Aquatique și Borsec, cafeaua Metropolitan și berile Albacher și "Dorfer".