Carnea de porc rămâne la mare căutare în perioada sărbătorilor de iarnă, Kaufland asigurând un procent de 60% din producția internă.
Avem un program derulat de circa trei ani cu producători români, cu porci născuți și crescuți în România. Suntem singurul retailer care are acest program. Ponderea o să crească în următorii 3 ani de zile până la aproximativ 100% carne românească. Sortimentul stabil de carne la acest moment este 100% românesc, în afara pieselor de promoție. Dacă este ceafă în promoție, de exemplu, marea majoritate a oamenilor cumpără ceafă.
Valer Hancaș Director Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România
În prezent, găsiți la Kaufland ceafă de porc la 17,99 lei, dar și cotlet de porc feliat cu os, la 21,99 lei.
Vezi și: Cât costă carnea de porc în supermarketuri cu o lună și jumătate înainte de Crăciun
Peste 80% dintre partenerii rețelei (2.500 furnizori) sunt producători locali, de la care au fost achiziționate bunuri și servicii în valoare de 2,1 miliarde de euro, în 2021. În plus, din încasări, 70 de bani dintr-un leu merg către producători.
„Vânzările cresc cu 25-30% de sărbători, în general, dar nu este un calcul lunar și vorbim strict de perioadele foarte aglomerate în preajma sărbătorilor de iarnă”, mai spune Hancaș.
Kaufland inaugurează două magazine, dintre care unul realizat din beton ecologic
Kaufland a deschis cel de-al 1500-lea magazin din cadrul rețelei la nivel european și al 20-lea din Capitală, unitatea fiind situată pe bulevardul Basarabia. La acest moment, rețeaua Kaufland în România are 158 de magazine, media de salariați fiind de circa 100 la nivelul fiecărei unități.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări și 148.000 de angajați.