Din martie până în prezent, vânzările lanțului de supermarketuri Berezka, care vinde exclusiv produse slave şi în special produse ruseşti, au crescut comparativ cu anul trecut, chiar dacă în luna martie au întâmpinat dificultăți.
Anul acesta, compania, care are 7 unități în București, a deschis primul magazin în franciză și analizează posibiltatea de a se extinde în țară.
„Am dezvoltat primul magazin în franciză (un magazin pe care îl aveam deschis din 2015). Rezultatul este bun și suntem în căutare de parteneri pe partea de franciză, care vor să se implice direct. Bineînțeles, dorim în continuare să deschidem și magazinele proprii. Ne gândim să pornim și spre alte orașe. Deocamdată nu am o dată concretă”, a declarat Natalia Frol, directoarea generală a Berezka.
În contextul în care apetitul românilor pentru produsele slave, precum pește, mezeluri, preparate din carne și băuturi alcoolice, crește, lanțul cu alimente preponderent rusești va deschide în Capitală unul sau două noi magazine și le va moderniza pe cele existente.
„Până la finalul anului mai dorim să deschidem unu-două magazine în București. Totul depinde de disponibilitatea spațiilor comerciale, de poziție și preț. Lucrăm la proiectul de renovare al magazinelor existente și sperăm ca până la finalul anului să renovăm două magazine. Va fi o surpriză plăcută pentru clienții noștri”, explică Natalia Frol.
Berezka are șapte magazine în București și 45 în Bulgaria, unde doar în ultima lună a deschis două francize. Compania are, în țară, 26 de angajați, iar în 2019 a înregistrat o cifră de afaceri de 13 milioane de lei.
Primele magazine Berezka au fost deschise în urmă cu zece ani, în Bulgaria, proprietarul afacerii fiind Viktor Bakurevich, un avocat și antreprenor originar din Siberia. După succesul de la sud de Dunăre, Berezka a deschis, în decembrie 2014, primul magazin în România, pe bulevardul Ion Mihalache din București.