Campania sociala “Unirea la feminin” se desfasoara intre 1 martie si 1 decembrie 2018, urmand ca o parte din valoarea produselor Gerovital achizitionate din orice punct comercial sa fie transformata in seturi de produse de ingrijire personala, destinate femeilor din grupuri vulnerabile, defavorizate sau celor care au acces limitat la acest tip de produse.
Ioana Borza, Marketing Director Farmec a declarat: “Gerovital este brandul 100% romanesc, care s-a inspirat si a sustinut mereu femeile din Romania, precum si evolutia lor. Anul Centenarului ne ofera un prilej deosebit pentru a sarbatori unirea in randul femeilor, printr-un manifest Gerovital care promoveaza solidaritatea feminina si bunatatea, ca cele mai inalte forme ale frumusetii. Astfel, campania Unirea la feminin reprezinta materializarea indemnului nostru catre romance de a fi unite in si pentru frumusete: cumparand produse Gerovital, consumatoarele dau sansa la ingrijire personala unor femei din grupuri vulnerabile”.
Seturile Gerovital donate in cadrul campaniei Unirea la feminin contin o crema de fata, doua deodorante, un gel de dus si un sampon. Kit-urile de ingrijire personala vor fi oferite femeilor din anumite zone ale tarii, in special rurale. Beneficiarele campaniei vor fi identificate prin implicarea diviziei The Sisterhood a ONG-ului Beard Brothers din Cluj-Napoca.
Detalii despre campania de responsabilitate sociala sunt comunicate pe platforma Unirea la feminin. Aceasta va fi activa pe tot parcursul anului 2018, timp in care va fi actualizata constat cu noutati din proiect, rezultate inregistrate pe parcurs, prezentarea purtatorilor de cuvant ai campaniei si testimoniale ale beneficiarelor.
La sfarsitul anului 2017, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprindea 8 magazine Fsi 13 magazine Gerovital.