Lectură de un minut

17 Jul 2014 - Știri și Noutăți

Noriel lanseaza un nou concept de magazin

Abonează-te pe  

Noriel, retailerul de jucarii prezent pe piata din 1993, va lansa in aceasta toamna un nou concept de magazin „one-stop shop” adresat familiilor cu copii cu varste intre 0 si 3 ani.

Noriel, companie condusa in prezent de Cristian Constantinescu, a deschis primul magazin in 2009 si are acum o retea nationala de 43 de magazine. Conceptul de “one-stop shop” are o suprafata de 1.000-1.500 mp si primele locatii vor fi deschise in centrul comercial Vitantis si parcul de retail Vulcan din Bucuresti. Magazinele vor comercializa produse destinate copiilor cu varsta de pana la 3 ani.

Conform unui studiu realizat de GfK, Noriel este al doilea cel mai cunoscut brand de jucarii de catre romani. Brandul a fost lansat pe piata de sotii Mirela si George Constantinescu, de profesie ingineri. Compania a inceput prin a produce jocurile "Nu te supara, frate", "Comoara lui Piticot" sau "Pacalici" in diverse sectii din Bucuresti, iar in 1999 a infiintat propriul centru de productie in Prahova.

Restul articolului pe Wall-Street.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Noriel lanseaza un nou concept de magazin