Noriel lanseaza conceptul 'one-stop shop'

Noriel lanseaza conceptul 'one-stop shop'

Publicat pe 17 Iulie 2014 in Stiri si noutati

Noriel, retailerul de jucarii prezent pe piata din 1993, va lansa in aceasta toamna un nou concept de magazin „one-stop shop” adresat familiilor cu copii cu varste intre 0 si 3 ani.

Noriel, companie condusa in prezent de Cristian Constantinescu, a deschis primul magazin in 2009 si are acum o retea nationala de 43 de magazine. Conceptul de “one-stop shop” are o suprafata de 1.000-1.500 mp si primele locatii vor fi deschise in centrul comercial Vitantis si parcul de retail Vulcan din Bucuresti. Magazinele vor comercializa produse destinate copiilor cu varsta de pana la 3 ani.

Conform unui studiu realizat de GfK, Noriel este al doilea cel mai cunoscut brand de jucarii de catre romani. Brandul a fost lansat pe piata de sotii Mirela si George Constantinescu, de profesie ingineri. Compania a inceput prin a produce jocurile "Nu te supara, frate", "Comoara lui Piticot" sau "Pacalici" in diverse sectii din Bucuresti, iar in 1999 a infiintat propriul centru de productie in Prahova.

Restul articolului pe Wall-Street.ro.


Mai multe despre

Magazine jucarii, Retailer jucarii, Noriel, One-stop shop

Recomanda

Comentarii: Noriel lanseaza conceptul 'one-stop shop'