Lectură de 2 minute

29 Apr 2024 - Știri și Noutăți

5 go și Corso lansează înghețata Salted Caramel Caffe Latte

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului de sezon: înghețata cu aromă de cafea și caramel sărat aduce împreună identitatea, viziunea și creativitatea celor două branduri 100% românești și oferă o experiență apetisantă, intensă și răcoritoare. Începând cu luna mai, un milion de înghețate Salted Caramel Caffe Latte vor fi disponibile pe piață, în locațiile 5 to go și în rețelele de retail.

Sursa foto: 5 to go

Colaborarea dintre 5 to go și Corso a fost inspirată de preferința emblematică a consumatorilor pentru înghețată și cafea, Salted Caramel Caffe Latte.

Noul produs din portofoliu este conceput pentru succes și preconizăm că va intra rapid în trendurile verii. Combinația originală a celor două gusturi este gândită astfel încât să facă înghețata Salted Caramel Caffe Latte diferită și cât mai accesibilă. Din luna mai, odată cu intrarea noului produs în portofoliul nostru și în meniul 5 to go, clienții au mai multe opțiuni, iar atunci când trec pragul cafenelelor pot savura #nudoarCafea sau snackuri, ci și o delicioasă înghețată cu gust de cafea, desertul perfect de vară.

Radu Savopol, cofondator 5 to go

Să mizăm pe idei curajoase și combinații inedite de ingrediente pentru diversificarea palatei de gusturi Corso este unul dintre dezideratele noastre de bază, excelent concretizat prin acest mix nu doar între înghețată și cafea, ci și între două branduri definite prin dedicare și performanță, astfel fiind îndeplinite premisele pentru competitivitatea și succesul produsului.

Albert Davidoglu, CEO Macromex

Citeste si:
Producătorul brânzeturilor Torockoi se pregătește să intre pe noi piețe din Europa
Producătorul brânzeturilor Torockoi se pregătește să intre pe noi piețe din Europa

Corso este lider pe piața mărcilor de înghețată din România, iar 5 to go, cea mai accesată franciză din țară și brandul cu cea mai mare creștere absolută a numărului de cafenele din Europa, aflat într-un continuu proces de expansiune. Cele două branduri au contribuit semnificativ în ultimii ani la evoluția segmenetelor pe care activează, prin consecvență, plusvaloare și performanță. Reputația mărcilor 5 to go și Corso, viziunea și angajamentul de a furniza constant experiențe superioare de consum oferă garanția unui produs de top, precum este Salted Caramel Caffe Latte.

5 to go a luat naștere în 2015, iar până în prezent a depășit pragul de 550 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul de preț unic pentru toate produsele comercializate.

De 30 ani, Macromex este printre liderii din industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate si refrigerate. Edenia este lider pe segmentul premium de produse congelate, cu o gamă variată, ce acoperă mai multe categorii. Corso a devenit brandul nr. 1 de înghețată, după primul an de la lansare, iar La Strada este înghețata premium care a adus moda în această industrie, devenind prima inghetata “pret-a-porter”.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  5 go și Corso lansează înghețata Salted Caramel Caffe Latte