JYSK despre vanzarile online si planurile pentru 2018

Publicat pe 5 Februarie 2018 in Stiri si noutati

Intr-un interviu acordat wall-street.ro, Alex Bratu, country manager al JYSK Romania si Bulgaria a declarat ca vanzarile online sunt cu pana la 50% mai mari decat in cel mai performant magazin fizic din Bucuresti, cel din centrul comercial Vulcan.

In cadrul emisiunii Profesionistii in Retail Alex Bratu country manager al JYSK Romania si Bulgaria a vorbit despre evolutia retailerului de mobila si despre planurile companiei pentru extindere pentru acest an.

Acesta a declarat: “Anul acesta se anunta a fi si mai bun decat anul precedent, dupa aproape 5 luni scurse din anul financiar 2017-2018 suntem pe acelasi trend crescator si avem o crestere atat organica, venind de la magazinele cu istoric, cat si o crestere extensiva venind de la noile deschideri pe care le-am efectuat in ultimul an. Nu stiu cresterea exacta, ianuarie inca nu am luat-o in calcul, insa putem spune ca ne-am majorat business-ul cu doua cifre”.

Printre planurile de expansiune, retailerul mentioneaza deschiderea a 16 noi unitati in 2018. Luna viitoare vor fi inagurate locatii noi in Targu Secuiesc si Ramnicu Sarat, in urmatoarele luni urmand sa se deschida magazine in Bistrita, Curtea de Arges, Medgidia si un alt magazin in Bucuresti, in zona bulevardului Timisoara.

Magazinul online a crescut cu pana la 95% fata de anul trecut, inregistrand pana la 50% mai multe vanzari in comparatie cu cele din cel mai profitabil magazin.

Urmareste interviul video aici.


Mai multe despre

Jysk romania, Interviu alex bratu, Profesionistii in retail

Recomanda

Comentarii: JYSK despre vanzarile online si planurile pentru 2018

Cataloage si oferte