Inovatii it: Carrefour lanseaza contul “MyCarrefour”

Publicat pe 16 Septembrie 2015 in Stiri si noutati

Carrefour lanseaza noul cont MyCarrefour din 17 septembrie, un serviciu online care vine in sprijinul clientilor si care ofera o experienta de cumparaturi cat mai placuta si mai rapida. Acesta va fi disponibil pe orice device electronic (desktop, tableta, smartphone) si poate fi folosit pe noul site www.carrefour.ro si noua aplicatie Carrefour, anunta compania intr-un comunicat.

CarrefourSite-ul, dezvoltat in jurul clientului, pune accent pe modernitate, accesibilitate si functionalitate, oferind un continut organizat, intuitiv si la indemana tuturor, totul printr-o interfata prietenoasa si cu un design atractiv.

Ca elemente de noutate, site-ul aduce in prim plan sectiunea interactiva de retete speciale, listele de cumparaturi si meniul saptamanii. Astfel, urmarind filmuletele video, clientii isi vor putea alege retetele preferate, vor putea adauga ingredientele necesare (conform numarului de persoane) direct in lista de cumparaturi si in functie de retetele alese, isi vor putea organiza meniul pentru intreaga saptamana.

De asemenea, clientii aflati in cautarea celor mai noi oferte, gasesc aici o sectiune dedicata, cu promotii personalizate, putand alege din multitudinea de oferte disponibile, doar pe acelea de care sunt direct interesati. Contul MyCarrefour sincronizeaza in mod automat continutul pe orice device electronic (desktop, tableta, smartphone), astfel incat sa ofere clientilor posibilitatea de a fi permanent la curent cu ultimele noutati.

Toate aceste optiuni vor fi disponibile din 17 septembrie si prin intermediul aplicatiei pentru telefoane mobile dotate cu Android, care va putea fi descarcata in curand si de pe App Store.

“Cu fiecare pas pe care il facem in directia inovatiei, incercam sa venim mai aproape de clientii nostri si sa ne pliem cat mai bine nevoilor lor. Stim ca foarte multi dintre ei nu au timp pe parcursul zilei sa isi verifice ultimele promotii sau sa isi faca o lista de cumparaturi completa si adecvata preferintelor lor. Intr-o lume a vitezei si a tehnologiei, in care fiecare moment conteaza, experienta de cumparaturi facila si placuta este esentiala. De aceea, dorim sa le usuram procesul de achizitie si sa le oferim toate aceste informatii usor, comod si rapid, prin simpla accesare a contului MyCarrefour.” a declarant Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour Romania.


Mai multe despre

Carrefour, IT, Electronic, Magazine carrefour, MyCarrefour, Site-ul carrefour, Liste de cumparaturi

Recomanda

Comentarii: Inovatii it: Carrefour lanseaza contul “MyCarrefour”