Cele mai mari vanzari s-au inregistrat pentru parfumuri, care reprezinta 40% din totalul de vanzari ale produselor cosmetice din portofoliul retailerului.
Andreea Moldovan a explicat pentru emisiunea marca wall-street.ro: „2017 a fost un an bun, a venit dupa un an cu 13 puncte procentuale de crestere, insa am asistat o incetinire a vanzarilor si am crescut doar single digit anul trecut. Pe de o parte in mod natural dupa un an foarte puternic de crestere se intampla o astfel de incetinire. In acelasi timp am asistat la o crestere a consumului si, desi ne-am majorat numarul de consumatori fata de 2016, acestia au fost mult mai dispusi sa experimenteze si au incercat si alte branduri. In total, am crescut numarul de consumatori, dar in frecventa de cumparare s-a constat o usoara incetinire”
In 2018 Avon va miza tot pe categoria produselor de parfum. Al doilea semestru va fi dedicat produselor de ingrijire a pielii, o categorie pentru care se vor face lansari noi.