Campanie pentru promovarea miscarii, initiata de Rexona

Publicat pe 9 August 2018 in Stiri si noutati

Rexona si Propaganda Creative Marketing, cu sustinerea puternica a Simonei Halep, dau startul campaniei “5000 de pasi pe zi”. Aceasta esta una pro-miscare si are ca scop indeamnarea romanilor pentru un stil de viata activ, cu beneficii pentru corp, minte si spirit.

Simona Halep, sportiva care a excelat in tenis incearca si alte sporturi pentru campanie: box, baschet, rugby si fotbal. Planul este sa se demonstreze ca nu e nevoie sa fii sportiv de performanta pentru a face miscare.

James Simmons, CEO Unilever a declarat: “Este foarte usor, zi de zi, sa functionam pe pilot automat fara sa ne dam seama. Mergem la job cu masina sau metroul, ne petrecem ziua la birou, iar sportul in aer liber nu se regaseste de cele mai multe ori printre activitatile noastre. Stim ca mai multa miscare in rutina zilnica poate parea un obiectiv greu de atins si, tocmai de aceea, ne propunem sa le aratam romanilor ca este de ajuns sa incerce si sa inceapa cu pasi mici, 5000 la numar, pentru a prinde curaj si a adopta un stil de viata activ, cu efecte benefice asupra starii de sanatate si a calitatii vietii.”


Mai multe despre

Rexona, Miscare, Simona Halep

Recomanda

Comentarii: Campanie pentru promovarea miscarii, initiata de Rexona

Cataloage si oferte