Bucuresti, in top 20 cele mai vizate orase de marile lanturi de magazine

Bucuresti, in top 20 cele mai vizate orase de marile lanturi de magazine

Publicat pe 28 Mai 2014 in Stiri si noutati

Bucurestiul se situeaza pe locul al 16-lea intr-un clasament global al celor mai atractive piete de retail din 2013, arata un studiu recent al companiei de consultanta imobiliara CBRE, scrie Wall-Street.ro.

Capitala este si cel mai dinamic oras din regiune, exceptand Moscova, dupa numarul de noi intrari pe piata de retail, depasind la limita Praga, care este pe pozitia 17. Studiul CBRE analizeaza 189 de piete din intreaga lume si ia in calcul miscarile a peste 330 de mari lanturi de retail.

Raportul pe 2014 ia in calcul pietele vizate de retaileri in 2013. Bucuresti se afla pe locul 16 in clasamentul global al pietelor vizate de retaileri in 2013, cu 21 noi branduri care au deschis primele magazine de pe piata bucuresteana anul trecut. Acestea s-au inregistrat pe fondul deschiderii de noi centre comerciale (Promenada Floreasca este singurul mall inaugurat anul trecut in Bucuresti- n.r.), precum si al reamenajarii sau semnarii de noi contracte in centre deja existente.



In timp ce unele dintre aceste intrari s-au realizat in zone centrala sau galerii comerciale in incinta hotelurilor, majoritatea noilor intrari pe piata s-au efectuat in cadrul centrelor comerciale. Printre noile branduri care au deschis magazine pe piata bucuresteana in 2013 se numara Patrizia Pepe, BCBG Max Azria, Tchibo Coffee Store, H&M Home, Dolce&Gabbana si Intimissimi, au mentionat oficialii CBRE Romania.

Bucurestiul este insa in continuare un oras in care multe din lanturile de retail chestionate nu sunt prezente. Astfel, in total, prezenta retailerilor in Bucuresti se situeaza la 28,2%, plasand Capitala pe pozitia 49 a clasamentului global, dintr-un total de 189 orase. 83% din orasele analizate au avut cel putin o noua intrare pe piata de retail in 2013. Retailerii s-au axat mai mult pe pietele mature in 2013, 18 dintre cele mai vizate orase fiind considerate piete mature, fata de numai 14 anul anterior.

83% din orasele analizate au inregistrat cel putin o noua intrare pe piata in 2013 (comparativ cu 81% in anul precedent), pietele cele mai vizate inregistrand o crestere de 28% a noilor intrari.

Retailerii americani au de departe cea mai mare prezenta globala, cu o pondere de 80% in toate cele trei regiuni, fata de cei europeni, cu 48% sau cei din Asia Pacific, cu 25%. Extinderea retailerilor americani in regiunea EMEA reprezinta 40% din operatiunile de expansiune a acestora, 35% fiind noi intrari pe piata asiatica iar 18% in alte tari din regiunea Americilor.

Parisul, cea mai atractiva piata de retail, urmata de Tokyo, Hong Kong, Abu Dhabi, Berlin si Bejing.

Cititi mai multe pe Wall-Street.ro.


Mai multe despre

Retaileri, Magazine, Bucuresti, Lanturi de magazine

Recomanda

Comentarii: Bucuresti, in top 20 cele mai vizate orase de marile lanturi de magazine