Lectură de 4 minute

13 Oct 2020 - Știri și Noutăți

Ziua Afacerii Tale: Înscrie-ți afacerea pe platforma METRO și ai vizibilitate în Google Maps

Abonează-te pe  

METRO sărbătorește afacerile independente pentru al cincilea an consecutive în cadrul unui eveniment cu tradiție – Ziua Afacerii Tale. Pe 13 octombrie, METRO încurajează oamenii să susțină activ afacerile preferate, alegând produsele și serviciile favorite prin achiziționarea acestora. Fiecare antreprenor își poate înscrie afacerea și serviciile pe care le oferă pe platforma www.ziuaafaceriitale.ro și va avea vizibilitate în mediul online prin afișarea lui în Google Maps.

Fie că este vorba de restaurantul cu specific italian din apropierea casei, cafeneaua din cartier sau magazinul non-stop de la colț, locațiile pe care le vizităm des, afacerile independente contribuie la dezvoltarea societății în fiecare zi. Tocmai de aceea, în anul 2016, METRO a lansat Ziua Afacerii Tale pentru a sărbători antreprenorii într-un mod cu totul special: în fiecare an, în a doua zi de marți a lunii octombrie, compania promovează si susține afacerile independente.

Anul acesta, pe fondul contextului socio-economic impus de pandemia de coronavirus, afacerile independente au fost cele mai afectate. Cu toate acestea, ultima perioadă a dovedit cât de importante sunt aceste mici afaceri care au dat dovadă de reziliență în vremuri dificile.

Indiferent că este vorba de un serviciu de livrare de calitate înființat de la zero, de aprovizionarea persoanelor cu necesarul zilnic în timpul perioadei de izolare sau de oferirea de soluții creative pentru diferite servicii pentru a depăși situația de criză, afacerile independente și-au dovedit importanța în viața de zi cu zi în comunitatea locală, dar și la nivelul întregii societăți.

Susțineți afacerile preferate, mai ales în perioada dificilă

Pandemia de coronavirus a împins anumite industrii într-o criză existențială. Sub restricțiile de igienă și distanțare socială, restaurantele, magazinele și saloanele de înfrumusețare au fost nevoite să se reinventeze, au avut nevoie de un nou start. Revenirea la normalitate și, prin urmare, la vânzările obținute înainte de pandemie, încă nu sunt posibile. Numeroși antreprenori din întreaga lume au nevoie de sustinere pentru a-și putea menține afacerea pe piață.

Pentru a marca Ziua Afacerii Tale, METRO organizează evenimente si activări în București, Brașov, Sibiu, Cluj, Timișoara și Iași, promoții și concursuri pentru clienți în parteneriat cu mai mulți furnizori, printre care Albalact, Hochland, Perutnina, Jacobs, Heineken, PPD, Pernod, Coca-Cola, Diversey, P&G, Unilever Food Solution, dar și workshop-uri dedicate industriei HoReCa, implementate și comunicate prin intermediul mai multor canale media și social media.

Înscrierea pe site-ul inițiativei Ziua Afacerii Tale iți aduce listarea automata pe platforma Google My Business.

În aceste vremuri, notorietatea și vizibilitatea pe care afacerile independente le au în fața consumatorilor finali este cu atât mai importantă. De aceea, înscrierea acestora la Ziua Afacerii Tale le oferă afacerilor listarea automată pe platforma Google Maps, printr-un cont verificat Google My Business. Prin acest mijloc digital, METRO facilitează accesul consumatorilor finali către locațiile pe care acestia le cauta online. Astfel, fiecare utilizator poate să găsească afacerea preferată sau poate descoperi altele noi.

Citeste si:
S-a deschis încă un mall în România: peste 100 de milioane de euro investiți în noul centru comercial 
S-a deschis încă un mall în România: peste 100 de milioane de euro investiți în noul centru comercial 

Cumpără un produs în plus și acceptă provocarea #oneforyou

Prin alăturarea la inițiativa #oneforyou pe rețelele sociale, clienții își pot arăta aprecierea fata de afacerile lor preferate, iar antreprenorii pot vinde mai mult. Demersul are în spate un mecanism simplu: oamenii cumpără produsele preferate în cantități mai mari, ca atunci când urmează să se întâlnească cu cei dragi, și postează apoi o fotografie cu hashtag-ul #oneforyou, dând tag prietenilor alături de care ar vrea să fie. Inițiativa #oneforyou își propune să aducă prietenii împreună și are scopul de a încuraja interacțiunea online și de a-i motiva să împărtășească astfel de momente pe social media.

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si non-alimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate.

Compania operează în 34 de țări și are peste 100.000 de angajați în întreaga lume. În exercițiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde euro. În octombrie 2019, METRO AG a semnat un acord de vânzare a pachetului majoritar de acțiuni al METRO China. În septembrie 2018, METRO a inițiat procesul de cesionare a Real, lanțul de vânzare cu amănuntul de produse alimentare, cu cei 34.000 de angajați ai săi.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ziua Afacerii Tale: Înscrie-ți afacerea pe platforma METRO și ai vizibilitate în Google Maps