Cu această decizie de internaționalizare a platformei sale disruptive, sunt clare intențiile lanțului și, prin intermediul acestuia, ale grupului Inditex în ansamblul său. Retailerul încearcă să aibă o voce proprie și din ce în ce mai proeminentă pe noua scenă a modei second-hand.
Această platformă va permite, dar și încuraja, repararea articolelor de îmbrăcăminte folosite, revalorificarea prin revânzarea pieselor second-hand și chiar donarea și reciclarea oricărui articol de îmbrăcăminte folosit, de la orice altă marcă comercială.
Un ansamblu și o extindere a serviciilor destinate să împingă lanțul în domeniul circularității și de care, începând cu data de 12 decembrie 2023, vor putea începe să se folosească consumatorii din Spania, Germania, Austria, Belgia, Croația, Slovacia, Slovenia, Finlanda, Grecia, Irlanda, Italia, Luxemburg, Olanda și Portugalia.
Această inițiativă reînnoită, pe care lanțul se pregătește să o prezinte în domeniul circularității, servește la susținerea diferitelor angajamente și ambiții ale grupului Inditex în ansamblu în domeniul sustenabilității. La jumătatea lunii iulie 2023, a fost prezentată o nouă foaie de parcurs, cu scopul de a-și atinge obiectivul principal de a deveni o companie "zero emisii neutre" până în 2040.