Lectură de 2 minute

17 Nov 2020 - Știri și Noutăți

Zalando, planuri de digitalizare pentru retailerii de fashion după rezultate foarte bune în ultimul trimestru

Angela Alexandru

Zalando, unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion din UE, a avut rezultate excepționale în al treilea trimestru, astfel că a înregistrat creșteri ale vânzărilor cu 29,9%. Compania își propune să digitalizeze și mai mulți retaileri de fashion, scrie Retail Detail.

Zalando, una dintre cele mai de succes platforme europene pentru fashion și lifestyle, a înregistrat rezultate importante pentru al treilea trimestru al anului. Astfel, compania își propune să ajute retailerii fizici și brandurile care vând prin intermediul platformei pentru a le asigura o prezență online mai puternică.

Concret, valoarea totală a articolelor vândute de Zalando în trimestru trei a crescut cu 29,9%, adică a ajuns la 2,5 miliarde de euro. În plus, cifra de afaceri a crescut cu 21,6%, până la 1,8 miliarde de euro.

Retailerul Zalando are și un magazin outlet, Zalando Lounge, unde de asemenea s-au înregistrat creșteri substanțiale. Acest lucru se datorează faptului că pandemia de coronavirus a crescut vânzările online, iar consumatorii continuă să facă achiziții virtuale.

În aceeași perioadă, Zalando a obținut un profit operațional de 118,2 milioane de euro, ceea ce reprezintă o marjă de 6,4%, ca urmare a unor costuri semnificative mai mici pentru vânzări și a îmbunătățirilor operaționale. De asemenea, Zalando și-a reajustat estimările privind inventarul produselor: stocurile de haine de vară nevândute au reprezentat cu 35 de milioane de euro mai puțin decât se preconiza.

Citeste si:
Coca-Cola a unit diviziile de business din Europa de Vest, Centrală și de Est pentru o nouă unitate. Schimbări majore în management

Gigantul german de modă susține că este mai bine pregătit pentru al doilea val actual al pandemiei. Zalando atrage noi parteneri, în special în Belgia. Unul dintre noii parteneri este LolaLiza, care acum vinde haine prin intermediul platformei, ceea ce înseamnă că brandul este prezent pe șapte piețe noi.

Mai mult, Zalando va lansa un program propriu, Connected Retail, pe piața belgiană în 2021, permițând magazinelor fizice să își vândă și produsele online.

Zalando are sediul în Berlin, Germania, și mizează pe comercializarea de articole vestimentare și de lifestyle, disponibile clienților din 17 piețe europene. Fondată în 2008, compania de fashion online a fost lansată de Robert Gentz și David Schneider, inițial sub numele Ifansho.

Citeste si:
Rovere Mobili a vândut peste 3.200 de articole online, coșul mediu fiind de peste 1.100 de euro
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Zalando, planuri de digitalizare pentru retailerii de fashion după rezultate foarte bune în ultimul trimestru