Pentru articolele populare, care adesea se epuizează în câteva minute, clienții Zalando pot solicita acum o invitație în aplicație. Apoi li se atribuie un anumit interval orar în care pot face achiziția. În acest fel, există mai puțină presiune a timpului și mai puțină frustrare, noteaza retaildetail.eu.
Noul serviciu pe bază de invitație este în concordanță cu ambiția retailerului de modă de a îmbunătăți experiența de cumpărare și se potrivește cu lansarea revistei digitale Zalando Stories la începutul acestui an, care prezintă povești inspirate, videoclipuri cu influenceri, sfaturi și alte forme de povestiri.
"Experiența "doar pe bază de invitație" este și mai bună pentru clienții Zalando Plus, deoarece o parte din stoc le este alocată la fiecare lansare de produs. În plus, 'invite-only' le oferă partenerilor noștri șansa de a-și prezenta produsele populare și de a spune o poveste inspirată despre produs", a declarat Fabio Baum, General Manager Zalando Benelux & Nordics.
Primul produs care va deveni disponibil pentru cumpărături doar pe bază de invitație este modelul de adidași FENTY x PUMA Avanti. Înregistrarea este deja posibilă, iar clienții vor primi o invitație începând de marți, 19 decembrie 2023.