În primele două săptămâni de la lansare, clujenii au plasat 1.500 de comenzi prin Yellow Menu, însumând 14.500 preparate.
Coșul mediu al unui singur client a fost de aproximativ 60 de lei.
,,Ne-am bucurat să vedem că avem clienți fideli atât de repede. Sunt deja utilizatori care comandă în avans pentru următoarele 4-5 zile, folosind planificatorul nostru săptămânal. Este o evoluție rapidă, la care nu ne așteptam, dar pentru care suntem pregătiți din punct de vedere operațional. În prezent livrăm în tot orașul și urmează să ne extindem către zonele care prezintă interes’’, a declarat Mădălin Negru, administrator Yellow.Menu.
Mizând pe parteneriatul cu ROCA Investments realizat în 2019, Yellow.Menu s-a adaptat cu succes la realitatea economică conturată de pandemie și a reușit să beneficieze de oportunitatea creată de noile obiceiuri de consum dictate de pandemie.
,,Yellow.Menu a fost compania din portofoliul ROCA care a fost cea mai afectată de trecerea la work from home, însă chiar și în condițiile acestea are o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 14% față de aceeași perioadă a anului precedent și împreună am reușit extinderea operațiunilor conform planului.Aceste două performanțe ale unei companii din industria cea mai afectată de pandemie ne arată că abordarea ROCA asupra parteneriatului este una viabilă, testată de piață și de realitatea economică neprietenoasă. Mai mult de atât, e o abordare care dă rezultate.’’ spune Alina Hagiu, Investment Manager în cadrul ROCA Investments.
Intrarea pe piața din Cluj-Napoca a presupus crearea a 20 locuri de muncă, iar în continuare echipa va fi extinsă.