Lectură de 4 minute

14 Feb 2022 - Știri și Noutăți

Xpert Beauty se extinde în Ungaria și vrea să adauge noi branduri în portofoliu

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Xpert Beauty, companie de retail care activează în domeniul produselor cosmetice profesionale, fondată în România, se extinde în Ungaria, atât fizic, prin deschiderea unui concept store la Budapesta, cât și online, prin activarea platformei de e-commerce www.xpertbeauty.hu.

Întregul proces a durat un an, trecând prin toate etapele deschiderii unui business pe o piață nouă – de la documentarea despre piață și legislație până la alegerea echipei, pregătirea spațiului, proiectare, construirea ofertei potrivite și dezvoltarea platformei online dedicate, spune compania.

Împlinim 5 ani de când ne-am propus să aducem o schimbare în domeniul retail-ului de beauty și să devenim un nume de referință atunci când te îndrepți către alegerea unui produs profesional. Am reușit să construim în România în direcția aceasta, prin investiții, consistență și o dezvoltare sănătoasă pe toate zonele – echipă, sisteme interne, servicii pentru consumatori, portofoliu extins de brand-uri, platforma online și prezența fizică în 13 orașe.

Planurile noastre continuă cu o misiune mult mai importantă – de a duce și la nivel regional modelul nostru omni-channel care abordează unitar consumatorul și de-abia de acum putem spune că începe aventura noastră. Ungaria ne-a dat perspectiva despre cât de provocator este drumul, prin diferențele de consum, construcție greenfield, legislație și multe alte aspecte, însă privesc cu încredere că este o direcție corectă, iar abordarea noastră, care accentuează digitalizarea și urmărirea atentă a tendințelor, va face diferența chiar și într-o piață avansată și competitivă”, declară Răzvan Afenduli, managing partner Xpert Beauty.

Xpert Beauty este un concept store în care clienții pot experimenta alături de un personal care oferă consultanță asupra produselor, iar în noul spaţiu din Arena Mall din Budapesta, produsele pot fi testate într-o zonă dedicată – Xpert Beauty Salon – în care clienții primesc soluții pentru diagnosticarea, tratamentul și îngrijirea părului și scalpului, de tipul tratamentelor și ritualurilor oferite prin mărci precum Moroccanoil, Wella Professionals sau Kerastase.

Oferta din magazinul fizic este construită din peste 40 de branduri din toate categoriile, cu focus pe produsele de îngrijirea părului, tenului și unghiilor, dar și de make-up, iar cea din online din peste 70 de branduri.

Xpert Beauty s-a extins în Bulgaria

Compania deține în prezent 15 magazine proprii la nivel național, unul în Bulgaria și, de la începutul acestei luni, noul spațiu de retail din capitala Ungariei și activează, de asemenea, prin platforma www.xpertbeauty.ro și prin rețeaua de parteneri de pe piața locală. Decizia dezvoltării pe piața ungară face parte din strategia companiei pe termen lung de conturare, pas cu pas, a unui business regional în Europa de Est. Prima etapă a fost parcursă acum un an, prin extinderea prezenței în Bulgaria, pe același model omni-channel - magazinul fizic din Sofia, precum și magazinul online dedicat.

Xpert Beauty a înregistrat o cifră de afaceri de peste opt milioane euro în 2020, în creștere cu 119% comparativ cu anul anterior. Compania și-a menținut trend-ul ascendent și în 2021, cu o creștere de 40% față de 2020, iar pentru 2022, planifică să direcționeze resursele pentru continuarea dezvoltării platformelor de e-commerce, pentru extinderea prezenței fizice, pentru dezvoltarea echipei, a modelului de customer care, a parteneriatelor B2B, dar și pentru mărirea portfofoliului de produse și brand-uri. Xpert Beauty operează dintr-o nouă locație logistică, capabilă să livreze în maximum 48 de ore în toate cele 3 țări.

Citeste si:
An cu vânzări record pentru Guess. Retailerul american și-a majorat profitul cu 30% în 2023 
An cu vânzări record pentru Guess. Retailerul american și-a majorat profitul cu 30% în 2023 

Xpert Beauty este o companie fondată în 2017, care activează în domeniul retail-ului produselor cosmetice profesionale. În cele 15 concept store-uri din România, precum și în cele din Bulgaria și Ungaria, dar și prin partenerii de distribuție sau prin platformele de vânzare online, www.xpertbeauty.ro, www.xpertbeauty.bg, www.xpertbeauty.hu, compania deservește peste 150 000 de clienți, având un portofoliu de 12 000 de produse de la 70 de brand-uri.

Compania este prezentă pe piața produselor cosmetice profesionale de păr, dar și pentru acoperirea amplă a categoriilor de produse pentru îngrijirea pielii, unghiilor și produselor de machiaj. Platforma de e-commerce a primit din partea GpeC premiul de cel mai bun magazin online de Beauty & Health în 2019 și 2021.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Xpert Beauty se extinde în Ungaria și vrea să adauge noi branduri în portofoliu