Inițiativa combină soluțiile software ale MyWiz cu platforma bine cunoscută de e-commerce a eMAG. Astfel, este creat un nou ecosistem de afaceri care simplifică si automatizează administrarea proceselor de vânzare și încasare pe cel mai mare marketplace din România.
Această colaborare va aduce beneficii semnificative antreprenorilor care folosesc platforma MyWiz.
În medie, aceștia vor obține o reducere cu peste 50% a timpului alocat activităților administrative aferente proceselor de vânzare, timp care poate fi reinvestit în dezvoltarea afacerii. În plus, integrarea cu eMAG Marketplace le va permite utilizatorilor să își crească vânzările datorită automatizării proceselor operaționale. Utilizatorii MyWiz au înregistrat o reducere de până la 90% a comenzilor neonorate din cauza indisponibilității stocului.
Totodată, gestionarea stocurilor, a veniturilor și a obligațiilor financiare devine mult mai eficientă și mai transparentă. MyWiz oferă o imagine de ansamblu a situației economice a afacerii, permițând antreprenorilor să ia decizii informate bazate pe date financiare actualizate în timp real.
Prin integrarea cu eMAG Marketplace, clienții MyWiz vor avea posibilitatea de a-și administra stocurile, comenzile, livrările și încasările înregistrate în Marketplace direct din platforma de management al activității firmei - MyWiz.
MyWiz este un produs dezvoltat de Wizrom, furnizor de soluții software de pe piața din România. MyWiz este o platformă pentru managementul activității companiei și contabilitate online, proiectată pentru a ajuta antreprenorii să își crească afacerile. MyWiz îmbină tehnologia de ultimă generație cu serviciile de contabilitate pentru a oferi o soluție completă pentru proprietarii de afaceri de toate dimensiunile.