Microdrink este un produs ecologic pur, din extracte naturale de fructe și plante, precum și vitamine, ce nu conține zahăr sau conservanți, potrivit companiei. Fiecare cub se dizolvă în 400-600 ml de apă rece și are propria combinație specială de fructe și vitamine.
Noul sortiment LOVE, din colecția de Valentine’s Day, are extract de rodie, gojii și schisandra sau „fructul celor 5 arome”.
LOVE, în ediție limitată, se alătură astfel celor 12 arome permanente existente deja în portofoliul companiei Waterdrop, care conțin mixuri de ingrediente, precum coacăz negru, soc negru și, acai, mango, cactus și anghinare, guarana, mure și nucă de cola și physalis, rozmarin și mentă.
Waterdrop creează o sticlă cu design tematic
Odată cu lansarea sortimentului LOVE, Waterdrop a creat și o nouă sticlă cu design tematic, cu flori de cireș japonez, în ediție limitată. Recipientul este confecționat din sticlă borosilicată de înaltă calitate, cu aspect mat, rezistentă la căldură și zgârieturi. Având o capacitate de 600 ml, acesta este prevăzut cu un capac din oțel inoxidabil, ce se închide etanș pentru a evita vărsarea conținutului în timpul transportului.
Waterdrop a creat un set de pahare și paie din sticlă, fabricate dintr-un material foarte rezistent. Reutilizabile și durabile, potrivite pentru orice tip de băutură, fie rece sau caldă, paiele din sticlă sunt o alternativă ideală la cele din plastic, care fac parte dintre cele mai întâlnite deșeuri microplastice. Paiele din sticlă sunt transparente și pot fi folosite timp îndelungat, fiind produse din sticlă borosilicată, iar curățarea lor se face foarte ușor, cu ajutorul periei speciale incluse în pachet.
„Grija pentru mediu este una dintre valorile de bază ale companiei și investim constant în cercetare și dezvoltare, o componentă esențială în activitatea noastră. Ne propunem să lansăm produse cât mai sustenabile și durabile, pentru a încuraja oamenii să renunțe la plastic și să adopte un stil de viață prietenos cu mediul înconjurător”, a declarat Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.
Waterdrop dă startul unui proces de rebranding: care sunt primii pași
Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, care își propune să încurajeze oamenii să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. Brandul este prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, deservind peste un milion de clienți la nivel global.