Lectură de 3 minute

15 Dec 2020 - Știri și Noutăți

WatchShop.ro introduce o categorie cu produse speciale de sărbători și se așteaptă să genereze până la 30% din vânzările totale din decembrie

Andra Imbrea

WatchShop.ro lansează o categorie de produse speciale pentru sărbători, ce va fi activă doar în decembrie și va genera până la 30% din vânzările totale din această lună. Între produsele listate în noua categorie se numără seturile cadou, care cuprind, în proporții diferite, ceasuri la reducere, ornamente artizanale de Crăciun lucrate în atelierul Design by Elena Florea și diferite servicii, precum gravare personalizată.

Categoria este activă de la începutul lunii decembrie și listează ceasuri de la cele mai căutate branduri în 2020, precum Tissot și Casio Clasic, cu oferte foarte atractive.  

„Decembrie este, în fiecare an, o lună specială pentru noi, pentru că principalele categorii de produse listate pe WatchShop.ro sunt, în esență, cadouri. Ca la fiecare eveniment, și în preajma Crăciunului, clienții au așteptări mari de la noi și atunci există presiunea pozitivă de a ne ridica la înălțimea lor. Cu atât mai mult în situația actuală, când nu vom putea fi alături de prieteni sau de familia extinsă, ca de obicei, noutatea privind seturile cadou îi va bucura pe mulți clienți, care vor putea să le transmită celor apropiați un cadou aparte", spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro.

WatchShop.ro a testat, luna trecută, conceptul de categorie cu timp limitat în site, când, în campania de Black Friday 2020, a introdus ceasuri de lux la reduceri. Produsele din această categorie au fost printre cele mai bine vândute.

Vânzări duble în noiembrie, de Black Friday

În luna noiembrie, WatchShop.ro a înregistrat creșteri pe mai multe categorii de produse, smartwatch-urile și ceasurile clasice fiind în topul alegerilor. Față de o lună obișnuită, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România a înregistrat o dublare a vânzărilor în Black Friday 2020.

Citeste si:
Retailerul de modă Guess înregistrează scăderi considerabile în afacere: pandemia a generat vânzări cu 23% mai mici

Într-un an atipic, cu un interes crescut pentru cumpărături online, WatchShop.ro a prelungit perioada de reduceri de Black Friday și s-a pregătit cu stocuri mari pentru toate produsele cu discounturi. Astfel, au fost reduși timpii de livrare a comenzilor plasate într-una dintre cele mai aglomerate luni din an.

Clienții din offline ridică standardele în e-commerce

„Atenția generală a clienților s-a mutat pe mediul online și comportamentul de consum s-a modificat în bine, din punctul nostru de vedere. Clienții sunt acum mai exigenți, caută servicii și prețuri mai bune, își doresc să fie informați înainte de a plasa o comandă", spune Cătălin Florea.

Începând cu luna martie, WatchShop.ro atrage lunar un procent semnificativ de clienți noi, majoritatea fiind, anterior, cumpărători offline. În Black Friday, de exemplu, circa 80% dintre vizitatorii magazinului au fost clienți noi. 

Ca o consecință a accelerării comerțului electronic, în campania de Black Friday 2020, plățile online pe WatchShop.ro au crescut cu 50% față de anul trecut. Traficul pe mobil a crescut considerabil, astfel că două treimi din vizitele în site au fost făcute de pe dispozitive mobile.

Citeste si:
MyCLUB Auchan, în topul celor mai descărcate aplicații gratuite, la o săptămână de la lansare

WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România. În procesul de achiziție, clienții au acces la informație completă și relevantă, la care se adaugă aspectele tehnice și tehnologice care au legătură cu modelele de ceasuri căutate. WatchShop.ro are un portofoliu de peste 17.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri renumite la nivel mondial, unele dintre ele importate în exclusivitate. WatchShop.ro oferă și service în garanție, dar și servicii post-garanție, iar perioada de retur a ceasurilor este de 365 de zile de la achiziție, cea mai extinsă de pe piață. WatchShop.ro are și prezență offline, prin showroom-ul propriu din București, situat în zona Timpuri Noi, pe Strada Morilor Nr. 42.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  WatchShop.ro introduce o categorie cu produse speciale de sărbători și se așteaptă să genereze până la 30% din vânzările totale din decembrie